"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. augusztus 14., péntek

Horgolmány...

Most már azért kezdem érteni, mitől is lesz annyi megkezdett kézimunka...Ezt ,azért hagyom abba, amazt meg azért mert... nincs kedvem hozzá, mégsem olyan mint képzeletem... vagy csak ráuntam, nem lesz elég a fonal...és én nem ilyet akartam,kifogás van bőven....... és  egyre gyarapodnak a megkezdett dolgok...Ráadásul van egy számomra fontos, dolog, ami nagyon foglalkoztat,  csak az agytekervényeimet érinti, és nem tudok rendesen belemerülni a dolgaimba...meg még ez az irdatlan hőség is...Hamarosan fel kell kelnem...és még mindig nyűglődőm... már a gép elé ültem, hátha.... előbb szememre álom is jön..Addig megmutatom min ügyködtem... terv az  van, hogy mit szeretnék... de inkább akkor mondom ha egyáltalán kész lesz...







  ez a nagy hőség nem tesz jót egyik virágnak sem, de szegény vérvirágnak a napjai meg vannak számlálva...Ezek a képek még a múlt héten készültek... és azt néztem ,és azért készültek a fotók is annyira közelről, hogy micsoda szépségeket tud produkálni a természet...figyeljétek csak meg a virág szirmok hegyeit...állítólag piros magot hoz... kiváncsi leszek ...



Vigyázzatok magatokra!!!!!!!!!!!

10 megjegyzés:

  1. Ez a minta nagyon szép, egyszer már készítettem belőle levendula párnát. Láttam már párnának horgolva egyféle , de több, egymáshoz illő színből is. Szeretettel várom, hogy te mit készítesz belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A negyedik minta után a kedvem is lelohadt...Már a tervem sem tűnik jó ötletnek... pedig a minta szép... talán alkotói válság.... vagy ez a nagy hőség...

      Törlés
  2. Jók azok a horgolt kockák! Biztos lesz belőle valami!... mindenből lesz valami előbb vagy utóbb - saját tapasztalat :)
    Tényleg gyönyörű ez a virág!
    A nagy hőség nálam is kiéget mindent... a locsolás nem olyan, mint egy jó, kiadós eső...
    Kívánok Neked jobb pihenést a hétvégén!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszméletlen sok kocka minta van...szebbnél szebbek, az ember lánya választani sem tud....Elment e kedvem... meg a fonal is véges...Hozzám ragad minden... amihez hozzáérek...
      Lehűlés szeretnék... de nem törve-zúzva...

      Törlés
  3. Aaaaaah, kitalálom, mit is írjak... Mindannyian nyűglődünk.
    Ne is hagyd abba a horgolt kockákat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De abba hagytam... nincs lelki erőm se...eső.... esőt kérek..... esőt kérek...!

      Törlés
  4. Már azért is piros pontot érdemelsz, hogy van kedved, erőd horgolni (is)...én csak nézegetem most a teendőimet, várom az enyhülést, hogy aztán nekidőljek mindannak, amit most hanyagolok :)

    A piros virágod változatlanul irigylem :) de tudod, csak úgy, olyan egészséges szinten :)

    Ölellek, Te/Ti is vigyázzatok magatokra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint itt feljebb irtam lelohadt a kedvem...meg erőm sincs... másba kezdtem... majd a részletekkel hamarosan jövök... a piros pont átmegy már rózsaszínbe...
      A virág teljesen elnyílt... most már csak arra vagyok kiváncsi, hoz-e magot is...

      Törlés
  5. Kalapom lengetem, hogy ebben az embertelen hőségben tudsz kézimunkázni.
    Ez a virág "itt "is van cserépben így láthattam élőben is, olyan csodás.
    Imádom a virágokat, mert mindegyikben ott a csoda:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ez az... nem tudok kézimunkázni... hozzám ragad minden...
      Az én virágom is cserépbe van...

      Törlés