"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. szeptember 30., szerda

Ma még szeptember van...

Ó, de elrohant megint egy hónap...egy csokor virág... mára,  még szeptemberre..Még lehet jó idő...







most kelt ki... a vas lap alatt hajnalka...



Pécsi látkép...





5 megjegyzés:

  1. Verácska, ma már október van. Valami nincs jól beállítva a blogodnál. Én úgy látom, hogy ca. 4 órával ezelőtt írtad a bejegyzést és már akkor is október 1 volt, de nálad szeptember 30. jelenik meg.
    Vagy Te még vágysz vissza a szeptemberbe? Megértem. :-)

    VálaszTörlés
  2. Kavics drága, hogy Nálad mikor jeleneik meg az egy dolog...én tegnap este 8.30-kor tettem fel a bejegyzésemet...Sokszor elakad a rendszer, és 10-20 órával később jelenik meg...De volt már olyan is, hogy láttam valakit hogy tett fel...és még 5 óra elteltével azt írta ki a gép, hogy 20 perce tették fel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, értem, már meint ez a fránya blogger behúzott engem a csőbe. :-)

      Törlés
  3. persze, hogy lesz még jó idő! pld, most hétvégén is :)

    sütögetni szeretnénk kint szombaton, vasárnap meg bicajoztunk egy jóóóó nagyot...

    Pont ma néztem én is a virágaimat, úgy virulnak hogy ihaj! petúniaözön van a kertben, magára talált a muskátli, van egy csomó tátika (oroszlánszáj, ki hogy ismeri..) szóval dúl a nyár a kertben, október elseje ide vagy oda :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sok mindent ki akartam dobni... még jó hogy nem tettem... beindultak a virágok...csak ugy vírítanak...Szép hétvégét kívánok és jó ünneplést kedves Orsi...!

      Törlés