"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. április 27., csütörtök

Együtt...

a  három kék madár.
Számomra nagy kihívás volt, de megérte...talán az az egy szívfájdalmam,vele kapcsolatban, hogy  nem arra hímeztem, amire a tervező megálmodta... Még így is volt, pillanat amikor úgy láttam, nem tudom befejezni...mégis nagy nehezen de sikerült az utolsó öltéseket is belebökni...Ilyenkor mindig vigasztalom magam, hogy örülök, hogy egyáltalán látom ..











12 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Valóban nagyon szép a kékmadár sorozatod. Egy keretbe rakod a hármat, vagy hogyan lesz a végleges forma?
    Igen a jó szem, látás nagy ajándék, de csak akkor jövünk rá mikor gondok adódnak vele. Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm JuciKá... Még nem tudom.. mi legyen vele,én keretbe szeretném,de hogy egyesével, vagy a három együtt legyen még azt sem tudom..Nézelődtünk keret ügyben, hogy mi keretezzük be, de nem találtunk olyan keretet, amibe a három együtt lenne, azt hogy külön legyen, ahhoz meg nem is találtunk keretet... meg azért az ár sem mindegy...
      A szemről...igy van...természetes hogy látunk és nem is foglalkozunk vele.... mig baj nincs...Nem mindent lehet elintézni egy szemüveggel, vagy egy nagyítóval...

      Törlés
  2. nem is tudnám eldönteni, melyik szebb a három közül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudnék választani... bár engem a piros sorozat fogott meg...de igy teljes ..

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek a madárkáid és nagyon jól mutatnak így együtt.A látási gondokat pedig egy kozmetikai nagyítóval oldottam meg. Újjá születtem vele. Neked is ajánlanám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Nekem is van nagyítóm, igaz csak a minta olvasásához használom...
      Sajnos sikerült egy gyógyszer miatt olyan szembetegséget összeszednem, ami nem gyógyítható, csak kezelni lehetett, lehet, ami azzal járt hogy mindennap 5-6 szemcseppentő, krémet kellett használni...évekig.A sok gyógyszertől fényérzékeny is lett a szemem, ráadásul egyik nagyon + másik meg nagyon Minuszos lett, így a szemüveg sem a legjobb...
      Nem vagyok könnyű helyzetbe, de végülis örülök hogy ennyire is sikerült összehozni, hogy tudok hímezgetni...

      Törlés
  4. Szívből gratulálok mind a 6 madárkához ( 3 piros+ a 3 kék) a többiről nem is szólva! Türelmed és a kitartásod példaértékű.
    Csodálatosak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kata... Nem kell Neked mondanom, nekem mit jelent a kézimunka...

      Törlés
  5. Jól néznek ki így együtt! Megérte bajlódni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Szeretek bütykölni... szivem -lelkem gyógyítja...

      Törlés
  6. Csodaszép ez a sorozat!
    Ne bánkódj semmin, hiszen így is gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó!Valóban nem bánkódnom kellene, mert rosszabbul is járhattam volna...

      Törlés