"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. május 23., kedd

Egy kis kitérő....

Sajnálom, hogy nem értek egy nyelvet sem így a "fordítóra" kell hagyatkoznom, amiből igazán nem tudom meg , miről is van sokszor szó..Tesztre hívott Renata, aki a Renulek blog tulajdonosa és a terítő amit most készítek tervezője.Csak sejtem, hogy egy adott mintát kell elkészíteni, mert van akinek" befordul" a minta, gömbölyödik a  csipke......Úgy tűnik nekem sikerült, most vagy a fonal vastagsága jó, vagy eltaláltam véletlen hogy milyen szoros- vagy laza a kézimunkám...Azt sem értettem, lesz-e folytatás...










 Végeztem a 12. körrel is...
hamarosan mutatom...nagy levegő és neki állok az utolsó , befejező  körnek, ami megadja a terítő igazi szépségét...Legalábbis gondolom, hogy nekem is sikerül...



 fiam futó rózsája...gyönyörű...illatos... katicát vitt a tetűkre...


Köszönöm a figyelmet!!!

12 megjegyzés:

  1. Ilyen nagy mintát még nem is csináltál. Nagyon szép! Mekkora meló!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van már hasonló nagy terítő kettő is.. csak zöld és vastagabb fonalból van..Nagy munka...

      Törlés
  2. Az a fehér, nagyon szép, finom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a vékonyabb fonal még légiesebbé teszi...köszönöm

      Törlés
  3. Varázslatosak a hajócskás munkáid, a fehérért odáig vagyok❤️

    VálaszTörlés
  4. Looking good in that pretty thread. I've used that kind of thread successfully too. I look forward to seeing your finished white one, you're nearly there!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várom a végét...az teszi fel a pontot az í- re

      Törlés
  5. Szerintem Renata arra hívja fel a figyelmet, hogy a kapcsolós pikónak nem szabad se kicsinek, se túl nagynak lennie.
    A tiéd pont jó, szép lett nagyon!
    A nagy terítőn még hezitálok erősen.... szépséges , e elég 1 is , azt sem tudom most már hová feltenni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kata..az lett volna jó, ha vékony fonalból is meg lett volna csinálva, és össze lehet hasonlítani...Egyszerűen nincs rá idő...
      Már hónapok óta 16-os-ból hajócskázom, most a 12-es olyan vastagnak tűnt, hogy az csak na....
      Feltenni én sem tudom... de gyönyörködni benne igen...Igaz nem hibátlan, de elég nagy kihivásnak számit...Remélem már lenyugszom, és elég lesz a hajócskázásból, mert mással nem haladok...Ilyenkor meg amúgy is rengeteg a munka ...

      Törlés
  6. Mindíg elámulok, milyen különleges, gyönyörű munkákat készítesz a hajócskával is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm Ági...Szoktam másoknál nézelődni... mit mondjak, meséket alkotnak...és rájövök, hú de nem alig tudok valamit ...de hogy eddig eljutottam, nagyon sokat tettem, mert nagyon nem akart összejönni...

      Törlés