"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. szeptember 20., csütörtök

Farkasaim,fázis fotókkal.

Lassan halad Az első két lap  kész, közben a harmadik.lapnál az első  kockasort is elkezdtem,hogy lássuk mekkora lesz a kép...Persze ezzel még nincs kész a a kép szélessége, mert hozzá jön még  majdnem három kocka...
Volt  megtorpanás is, mert már most, az egyik szín, fogyóban van... Minta ívet nézegettem, alig remélem, hogy elég lesz...Korai még dühöngeni..Elég nehéz dogom lesz ha mégsem elég a fonal, nincs száma, nincs kód...Egymás mellé leteszek három kéket, és a jó isten sem különbözteti meg , hisz szinte nincs különbség...
Nem tudom járt e más is igy... A másik készletnél rengeteg szín hiányzott...de volt kód, az alapján próbáltam a színeket összeszedni...Nos egyenlőre ennyi...Hátha az a szín már majd nem kell, ebben reménykedem...



                              szélessége már megvan....














Szép őszi napokat kívánok,köszönöm hogy benéztél...

8 megjegyzés:

  1. Szépen alakulnak a farkasok, de látom van még sok böködni való rajta.
    Körmöd pedig nagyon szép, sajátod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és igen saját, de én nem manikűrözöm, ha nagy és elakadok simán csak levágom...

      Törlés
  2. Thousands of stitches, this is a big project but so beautiful.

    VálaszTörlés
  3. szépen haladsz, reménykedjünk, hogy elég lesz a fonal, vagy mégis sikerül pótolni

    VálaszTörlés
  4. Csak kitart a fonal,vagy ha mégsem csak találsz ilyen árnyalatot,vagy hasonlót.Nekem is egyszer elfogyott a készlethez adott fonal,mert rontottam és bontani kellett.Amikor már elèg kevés volt akkor a meglévőkkel hasonlítottam össze és találtam egy hozzá hasonlót.Ha nem egymás mellett van a fonal,akkor lehet az egy árnyalatni különbség sem tünne fel.

    VálaszTörlés
  5. Szép haladás! :) Látom van a képen egy kisegér is. Úgy meg tudnak bújni ezek az apró részletek.
    Tényleg bosszantó lenne, ha nem lenne elég a fonal, de biztosan találsz hozzá hasonlót, akár más márkájút (Venus, Rosace vagy akár Puppets). Esetleg a másik készletedhez nem ilyen fonalak voltak, abból maradék?

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűen kirajzolódik a minta.
    932, 3841,747,775- elővettem a DMC fonalakat, mert igen jó színhű képet készítettél és ezeket találtam amik nagyon hasonlítanak. Utolsóra gyanakszom, a 775-ösre.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a jó szót...
    Bea..én csak puppetssel tudom helyettesíteni, mert abból van a több fonalam...Végül is találtam,hasonlót, ugyan még nem varrtam,a másik készletből ez a szín nem maradt...
    Edit ha nem mondod, nem is vettem észre az egeret...Egyébként érdekes, mert pont azt varrtam... és nem tűnt fel hogy ép azt öltögettem...én csak varrom...

    VálaszTörlés