"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. szeptember 9., vasárnap

Nem gondoltam....

....hogy napokig eltart, ez a kis maci készítése...Persze biztos vannak nálam ügyesebbek akik talán pár óra alatt elkészítették, de én ezt nem mondhatom el,jó igaz nem egész nap horgoltam, de mindennap pár óra bizony ráment...és a körmeim és az ujjaim is..Sőt ...az idegeim is cérnaszálon voltak, hogy mikor lesz kész...Majdnem fogó is kellett hozzá, mert nem tudtam áthúzni a tűt, összevarrásnál...AAAHHHH... Egy nagyot is el lehet ennyi idő alatt készíteni...
Mostanság biztos nem jut eszembe ilyen pici figurát készíteni...ÉSSSS így  elnézve, igy nagyon bénán is néz ki... vagy csak én nekem tűnik annak?Bizony...bizony... ez most nagy csalódás, kicsi maci...
 A fonal... itt is ALICE BELLA...



 jól látszik milyen pici...





ahogy kiszálltam az  autóból, Alex meg beült, és hívásra is inkább elfordult...


Szép hetet és köszönöm hogy benéztél...

12 megjegyzés:

  1. Tényleg picit béna, de ettől olyan aranyos!!!!
    Hova utazik a kutyi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt gondolom jobb lett volna a szemet varrom... menet közbe nem tűnt nagynak ... de azt hiszem mindenkié hasonló mint az én macim...
      Nem utazott sehova Alex, megértük kiimádkozni az autóból

      Törlés
  2. Ezek a kutyák mind egy kaptafára működnek. Kinyitottam a csomagtartót, ere a kutya hamar beugrott a hátsó ülésre. Vera, mire az ötödiket horgolod belejössz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Anikó... nem lesz ötödik se, mert letörnek az ujjaim a horgolásától...
      Már régóta nem ült be a kocsiba...Mint ahogy írtam is, itt a közelbe nincs hely ahol el lehetne engedni..Pórázon meg visz bennünket... ráadásul minden háznál kutya van... ha meg a parkba visszük le, ,ott rángat...hiába a sok próbálkozás a sétára...

      Törlés
  3. Sok ember azt gondolja, ha valami kicsi az kevesebbet ér, nincs annyi munka benne. Egyszer egy ismerősömnek felajánlottam két teljesen egyforma hímzett kitűzőt az egyik 14-es Aidára volt hímezve a másik 18-asra. a kicsit választotta mert nem akarta a nagyobbat elvenni tőlem :) mert, hogy az csak maradjon már az enyém, mivel egy szívességért akartam cserébe adni és olyan pici volt az amit ő megtett nekem. Fel sem fogja aki nem bíbelődik hasonló dolgokkal , hogy a kisebbel több munka van.
    Nekünk régen volt olyan kutyánk aki hamarabb beült az autóba mint mi, nagyon szeretett utazni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy van...Éreztem már, mikor ajándékot adtam, kicsinyelte az illető, mert kicsi volt a kézimunka...pedig sok munka van bármelyik munkába,pláne ha aprólékos a minta.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nem tudok róla rosszat írni...nagyon jó hogy van nekünk...

      Törlés
  5. Szerintem is sokkal nagyobb odafigyelést és energiát igényel kisebb méretben kivitelezni egy munkát, mint nagyban. És le a kalappal a kitartásod előtt. Cuki-béna lett a maci. Olyan kis "marokba mászó":-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Van már gazdája, apa kérte, hogy majd a kocsiba teszi..Nagyon szigorú és kitartó vagyok magammal szembe..

      Törlés
  6. Aranyos a mini maci. :) Talán a szemei miatt tűnik furcsának, lehet, picit kisebb gomb kellett volna, de így is cuki. Tudod, az emberek sem tökéletesek, mindenkinek van egy kis hibája. Ritka az olyan ember, aki elégedett magával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban én is nézegetem, hogy nem e a szeme a zavaró, de mindenkié ilyen szerintem...A fotózásnál, ráadásul a szem fénylik...

      Törlés