"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. február 27., szerda

Még február...(1)

Úgy el szaladt, szinte hihetetlen hogy már ez a hónap is lefutott, és kopogtat a március...
Volt mindenben részünk... hó, eső, hideg, szép napos  idő,éjjeli fagyok,  tomboló szél ,nem mondhatjuk hogy nem volt részünk változatos időben,...Lapátoltunk havat, söpörtünk, leveleket, leszíkított ágakat, hajtásokat.Akár honnan is nézzük ez még a télhez tartozik...becsapos az idő.









még az angyalkám kint van..és ahogy átsütött a nap sugara olyan mesebelis




 és ahogy átsütött a takaróra... szeretem ezeket a fényeket...

 
a készülő munkámat is megvilágítja ..ez a varrás is csak vár...Talán meg jön az ihlet is...




nagyon kinagyítottam ,de a lényeg látszik...kinyúlva ,ahogy a nap rásüt... naná hogy a varró asztalon..


 
 ezek az égi fotók meg csak tetszettek..


❤❤❤❤❤

 néha kell  sütni... hamar elfogyott




régi gyökér...nekem még ez is tetszik..

8 megjegyzés:

  1. Jók azok az égi fotók, jól elkaptad, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Jól összefoglaltad a változásokat! Kivéve a süti, ami mindig jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csakúgy jött...Ha rögtön nem teszem fel ,amit fotóztam, utána elveszti a varázsát...és már semmi értelme sincs hogy később tegyem fel...Ezek a fotók nekem belső élmény....

      Törlés
  3. Azok a felhők, úgy "futnak" mint az út, nagyon jó :)

    Már többször figyeltem, szenzációs anyagokat tudsz szerezni, az a készülőben lévőre gondolok most, nagyon tetszik!!!

    Azt sem tudom mikor csináltam kelt tésztát, pedig annyira guszta tud lenni és nem utolsósorban nagyon finom...

    Nem is láttam még barkát az idén élőben :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a felhő sor, elkisért bennünket, akármerre sétáltunk...Nekem annyira tetszett, valmi megfogott...
      Most ép egy neszit készítenék, de az egyszerű nekem nem felet meg, egy olyat választottam, amit nem is értek egyenlőre...és várom az ihletett..hogy majd meg tudjam csinálni..
      Kelt tészta nagyon eteti magát, de állítólag nagyom bírom elkészíteni...

      Törlés
  4. Barkával tele a piac (tegnap láttam) ezek az első igazi tavaszi jelek.
    A süti nagyon jól néz ki - szerencse, hogy nem lehet "beleharapni" :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a barka, csak úgy lett a szomszédba...És nem is akármilyen, gyönyörű"nagyszemű",hosszú ágakon...

      Törlés