"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. február 15., péntek

Farkasok

Most kicsit visszanézve, én is rácsodálkozom, milyen sokat haladtam ...Igazából nem akartam, hogy bőkök kettőt és mutatom...Igy már látható sok minden... sok minden kirajzolódik, van ami nem...legalábis én nem vettem észre, csak mikor a képet apránként néztem...Most már látszik, hogy a fotó és a himzést közt van különbség...JJJó tudom nem HADD kép, de igy is rengeteg munka van benne...Valóban csak ezzel foglalkoztam minden szabad időmbe, szeretném letudni...

TERMÉSZETESEN JÖVÖK A TOVÁBBI RÉSZLETEKKEL ahogy folytatom a munkát!!!!
















❤❤❤

HELYESBBÍTÉS::::ezt mutattam utoljára, még januárba....az írás alatt...
ez volt az utolsó bejegyzés a farkasról és fotó...

Szép hétvégét kivánok minden kedves látogatómnak...Jó pihenést,kirándulást jó kikapcsolódást!

10 megjegyzés:

  1. Remélem azért készen is mutatod! Nagyon jól elhaladtál a farkasokkal alig maradt vissza belőle varrni való. Különleges szép kép lesz belőle! Lassan kezdheted a régen vágyott "Táncoló rókát" Szép napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megfogom mutatni...Elég nehézkessen megy...lehet hogy unom is?

      Törlés
  2. Miért az utolsó bejegyzés a farkasokról? én kíváncsi vagyok rá nagyon, mikor kész van teljesen!!!!!! Légy szíves!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rosszul fogalmaztam...gondolom már érthetőbb amit írtam...Pont az utolsó részt ne mutatnám? csak már nyögvenyelősen megy...

      Törlés
  3. Gyönyörű! Nem csodálom, hogy le akarod tudni. Mindannyian így vagyunk az utolsó hajrában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt gondoltam, hogy mivel hajt a vágy gyorsabb lesz... de nem... majd kész lesz...

      Törlés
  4. Nagyon szép lesz! Biztos hamarosan elkészül, mert ilyenkor az embert hajtja, hogy minél előbb befezze! Rengeteget dolgoztál rajta!
    nekem nagyon sok kézimunkám van elkezdve, már ideje lenne befejezni néhányat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiába szeretném, hogy gyorsabban kész legyen...bár ahogy számoltam, annál korábbra kész lesz, és az már valami...
      Már többször is írtam, ép azért nem kezdek több egyforma munkába,hogy ne hogy ne fejezem be...Mindig van egy ilyen "nagy" xszemes, persze mindig kell egy-két apróság...de azok is mindig elkészülnek...és persze sok másfajta kézimunka is van mindig...

      Törlés
  5. Már nincs sok hátra ebből a képből, nagyon jól alakul. A farkasok szemét a végére hagyod? Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre.
    És mi lesz a következő munkád? Persze tudom, mindig van más technika is a tarsolyban, nem csak a hímzés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szem lesz az utolsó....xszem...IGEN:::és meg van a következő vágy, amit még ezelőtt szerettem volna megvarrni, de mivel ezt ajándékba kaptam... úgy éreztem ezt kell hímeznem...Persze csak hallkan mondom, azóta van még egy szerelmetes kép... az kisebb... most majd eldöntöm... melyik is legyen...
      Valóban mindig van más techikás kézimunka is, de az is megy, csak lassabban.

      Törlés