"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. január 2., szombat

2020-as utolsó kézimunka..."Pipacsosróka"

 ....és elkészült...Eleinte nem is gondoltam, hogy kész lesz, napok teltek el, hogy nem nyúltam hozzá,hol ezért, hol meg másért...Csak "leggekben" tudok róla beszélni, engem teljesen elvarázsolt...Szerelem hímzés volt A minta jól olvasásához kaptam segítséget, az anyag kiválasztásához szintén( hála érte.)..én meg csak imádtam varrni...

Valaki kérdezte mikor álltam neki...November 20-án fotóztam először az aljából...139x140 a xszem

27es Zweigart Linda anyag(Cérnalányoktól)

A tervezőt sajnos nem tudom, mert a mintát a pinteresten találtam, és nem volt feltüntetve..Ha valaki tudja jelezze...köszönöm...

Most még vissza van a fürdése, és keretezése...

Köszönöm a figyelmet...







10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Nincs is juobb a szerelem hímzésnél :) Jó minűségű minta és alapanyagok pedig csodákra képesek! Visszahozzák az ember életkedvét, mert csak a böködéssel kell foglalkoznia. Hasonló jókat kívánok 2021-re,

    VálaszTörlés
  2. Nem csodálom, hogy szerelem lett! Nagyon cuki! Ügyes vagy! BÚÉK!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett és igen kellett a pipacs, mert így érvényesül az ábrándos tekintete! :-)

    VálaszTörlés
  4. Beautiful, lovely piece of cross stitch
    I wish you and your family a very happy healthy safe new year

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett! :-)
    Boldog új évet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  6. Ez valami tüneményes lett! Az a cuki pofa amit vág a róka?! Gyönyörűen hímezted 😊

    VálaszTörlés
  7. Nagyon, nagyon magával ragadó ez MŰ! Annyira kellemes benne gyönyörködni, szinte csábít, hogy megsimogassam a kisróka buksiját! A pipacsokkal együtt szenzációs! Micsoda munka van benne! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldog új évet, jó egészséget kívánok szeretettel!
    Nagyon bájos ez a kis róka! Nekem is nagy kedvencem "Vuk" 😊
    Az alapanyagokkal mostanában én is küzdök, sajnos nagyon gyorsan romlik a szemem... 😪

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a megjegyzéseket!Kivánok mindenkinek szebb és jobb évet, mint az elmúlt év!

    VálaszTörlés