"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. május 1., szerda

Még április...

Sok fotóm elmaradt... majdnem hogy külön bejegyzést érdemel egy-egy virágom, hogy miért kedves, miért szeretem..Van hogy személy fűződik hozzá, van hogy csak kedvenc..
Most a labdarózsám mutatom, hozzá két személy is kötődik, az egyik, vagy 20 évig voltunk "munka társak",és pótanyánknak is hívtuk..a családdal is jóban voltunk, felkerestük többször otthon is egymást..//nem mint manapság//.Nagy kedvence volt a labdarózsa, így ép mindig a név napjára nyílt, mindig szedtem neki, de igazából nem vágott virágnak való, meg sem marad, de jelképből  vittem neki hogy örüljön ..azóta elköltözött"" oda föl"",de  nyíláskor külön beszélünk róla...
A másik emlékem,egy pécsi nagy színész, N Szabó Sándorhoz kötődik, aki  már ""fent""játszik a színpadon, volt többször nálunk,és ép nyílt a labdarózsa, mindig kért, mert hogy imádja a feleségével együtt...

Én nekem meg csak kedvenc, a házzal együtt vettük, egy nagy öreg fa  volt, és elpusztult, viszont hozott egy új hajtást, ami már a szomszédba van, ott ápolgatjuk már évek óta..Most meghálálta a sok permetezést és az öntözést..
Máskor ép csak Gizellára nyílt, most előbb borult virágba...nem tudok betelni vele, olyan szépséges...
















 fújt a szél, és így összesodorta a felhőket...





 első kis rigó...kirepült a fészekből...és tanulgatja a repülést...Eddig sikeresen...




Köszönöm, hogy benéztél, szép napokat kívánok!













14 megjegyzés:

  1. Most tavasszal határoztam el, hogy szerzek valahonnan labdarózsát. Mentünk hétvégén haza Anyukámhoz meg Anyósomhoz, a falvakon keresztülhajtva olyan sok udvaron, kertben láttam teljes pompájában, hogy megirigyeltem és elhatároztam, nekem is lesz :) hogy honnan, még nem tudom, fogalmam sincs hogy a kertészetekben van e még egyáltalán. A tiéd gyönyörű...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs, hogy lehet e kapni...Már annyira sok új fa és bokor van ...örülök, hogy neked is tetszik...

      Törlés
  2. Nagyon szép a labdarózsa. Pici rigónak szurkolok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Talán már nyert ügye van a kis rigónak, valószínű, már jól betanulta a repkedést...Készítettem új fotót... igazából nem akartam elhinni, hogy apa rigó megmutatta neki hogy kell fürdeni...ő meg csak nézte... hinhhetetlen...

      Törlés
  3. Gyönyörű a labdarózsafád ! Olyan , mintha millió lampion világítana rajta :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..való igaz, mintha lampionok lennének...eddig fel sem tűnt, csak nézem, annyira szé...

      Törlés
  4. Gyönyörű a virágod!..... és a kis rigó, jókor fotóztad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Úgy látszik csak ez az egy kis ridó lett..nagyon ügyeske, majd teszek felróla újabb fotókat

      Törlés
  5. De gyönyörű a labdarózsa, tele van virággal. S milyen szép az, hogy emlékeket idéz, olyanokét, akik már nincsenek köztünk. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépen megfogalmaztad, de igy van...köszönöm

      Törlés
  6. Úgy néz ki, meggyógyult a blogom. Csodálatosak a labdarózsáid, a fotóidban mindig gyönyörködöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy rendbe jött a blogod, el tudom képzelni a lelkivilágodat...
      Igyekszem megmutatni azt a kevesés szépséget, ami körül vesz...

      Törlés
  7. Én is csak dicsérni tudom, tényleg szép - és elég korán nyílt idén. Én is kissé meglepődve láttam a piacon a virágárusoknál. Azt ugyan nem értem, ki veszi ezt meg vágott virágnak - mert tényleg nem tartós...kár levágni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem... sok olyan virágzó fa,és bokor van, ami gyönyörű, de a virágja nem alkalmas vázába, mert ahogy leszeded, abban a pillanatba elvervad, lekókad...Hiába a felszívatás, mert ahogy a vizből kiveszed, rögtön hervadásnak indul...és hidd el van aki megveszi...

      Törlés