"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. május 6., csütörtök

16.kör és a többi...

 Ma kérdeztem Renenátát,(2021 tavasziteritő, Renulek minta)  hol is kell neki állni az új körnél...Nos azt hittem,  hogy a 13 kör után már nem érhet meglepetés, és könnyű kör vár rám.A 14. és 15 kör túl egyszerű, majdnem unalmas volt... most aztán lehet figyelni, vágni, bontani..Az első 4  motívumnál tartok, és valóban nagyon kell figyelni.

Most elfogyott a színátmenetes fonal, de nem gond, nem veszek már új színt hozzá, az lesz ami van..Miután nem 20-as fonallal készül, már most tudni, hogy jó nagy lesz...

Nagyon sajnálom, hogy a blogon úgy gondolom egyedül vagyok magyar,  igy nincs kivel kivesézni a mintát se, vagyis a munka menetét, buktatóit.Több külföldi blogot is nézegettem, és láttam, hogy azért nincs ez a nagy csend ami bennünket vesz körül..






elég nehéz volt megbirkozni a sok fonalvéggel, ahogy elvágtam a mintát, mert rontottam...ezek a mind utálom cimű gondolataimhoz tartoznak,és nehéz is eltűntetni a maradék fonalakat.



Köszönöm a figyelmet...köszönöm, aki még erre jár..Szép hétvégét,és vigyázzatok magatokra.

1 megjegyzés:

  1. I haven’t started the round yet because I’ve been busy. It looks tricky, so I want to have time and energy to pay attention! Now you know the method, I hope you won’t have to cut again.

    VálaszTörlés