"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. szeptember 11., szombat

.....Fák..

 Ezekről a fákról is írtam már tavaly  bejegyzést, akkor vágták, nyesték a tetejüket vissza...Nos akkor nagy kétségeim voltak, hogy egyáltalán kihajtanak e...De ép akkor  volt a fészekrakás, igy aztán vágtak is belőle vissza , meg nem is...Nos most igy nézznek ki...nekem "bonaszára" hasonlítanak.Sőt, azt is mondhatom nekem igy is nagyon tetszenek, bár minden alkalmommal, mikor megyünk a virágnagykerbe, és belépünk  az udvarba, rögtön a fiatalságom jut eszembe és az első munkahelyem, ahol a tanuló éveimet is töltöttem, vagyis a gyakorlati időmet.Nagyon sok emlék ugrik be... hamarosan egy másik emlékkel is jövök, ugyanis ma Tettyén voltunk sétálni, és bizony itt voltam, mint tanuló, nem igazán tetszett akkor az ottani munka. No majd akkor jövök később vele..







Köszönöm a figyelmet...

Kézimunka is van, most fejeztem be egy képet, nem akartam elaprozni, igy aztán rengeteg fázis fotó készült, mert ez megint igazi szerelem himzés volt... Vár a mosásra, hamrosan azzal is jövök!

4 megjegyzés:

  1. Az első fotó mindent visz! Nagyon szeretem ezeket a fás-felhős-égboltos képeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...engem is ez ragadott meg ahogy felnéztem az égre.

      Törlés
  2. Szépek lettek a fák! Nálunk azóta már ugyanolyan hatalmas nagyok lettek. Most a fenyőket vágják ki, itt mellettünk hármat is, semmi bajuk nem volt. A rigókat sajnálom, leginkább ők rejtőztek benne. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos mindenütt ez van a fakivágással..Borzasztó.Ma olvastam, ... egy pasi kivágható erdőt keresett,valaki irt neki, hogy facsemetét is kéne utána ültetni...még neki ált fejebb, hogy répát is kiszedik minden évben... ÉS SENKI NEM HÁBOROG..a HÜLYE... de tényleg rettenetes ami itt megy fakitermelés terén is..naponta látom, ahogy délután kamionok mennek el előttünk és viszik a pécsi hőerőműbe..és kivághatják a fákat, mert először valami masszát csinálnak a fából, és az bio és az nem törvény ellenes.Mindent ki lehet játszani.

      Törlés