"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. szeptember 1., szerda

,,,,,,Kezdettől az elnyílásig.vérvirág

 Kezdetétől- a végéig....igy mondhatnám...Már a levelek is későn kezdtek előbújni, igy aztán igen csak naponta lestem, hogy mikor jelennek meg az első bimbó képződmények...nekem tetszik, ahogy ebből a zárt kis valamiből  naponta más és más képet mutat...Idén 14 virágot hozott.Egymás után bújtak elő a levélnyakból a bimbók.




















kezdete.....első bimbó, amikor megjelent .nagyon örültem, mert már azt hittem nem is hoz virágot...Idén jó sokára  ébredt fel...

még egy utolsó kép...amikor egyben pompázik....
augusztus 30... szép lassan teljesen vissza vonul a vérvirágom...Következő évben remélhetőleg újra pompázik.Most pihenni tér...


4 megjegyzés:

  1. Bámulatosan szép!! 😍😍

    Élőben életemben először most láttam Tapolcán. Rögtön te jutottál eszembe 🤗😘 s olyan büszkén mondtam a többieknek, hogy mi ez, el voltak ájulva, honnan tudom 😄 elmeséltem, hogy tőled ☺️ itt tanultam meg a nevét.

    Kívánom, nagyon sokáig örüljetek még neki!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok!
    Orsi!Kicsit kuncogtam.... való igaz, még mindig nem elterjedt virág, mint pl a kardvirág, de egyre több kertbe megtalálható már...Van pár virág, ami csak azért kell nekem is mert láttam, és ha látom, az illető jut eszembe...Végre sikerült szerelem virágot szereznem, remélem, jövőre nekem is pompázik... a zefirvirágot nálad láttam először, van is nekem is...

    VálaszTörlés