"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. július 28., péntek

levendulával töltött szív...kicsit máskép/ bejegyzés2000./

 Sokan szidják a facét, sokszor én is... de vannak azért érdekes,és jó  dolgok, akár olvasmány féleség, akár kézimunka terén,főzés, sütés, vagy bármi más...Most ehhez a szívhez hasonló szív jött velem szembe, ami rögtön megragadott és vitt az emlékekhez is... Még valamikor a 40 -es évekbe volt nagy divat ennek a virágnak a hímzése száröltéssel egybe kötve...Anyu készített terítőt rózsaszín cérnával és ezzel a technikával, hozzá kis keszkenő méretűt...Még mindig meg van, én soha nem használtam...Modern változatban már többször találkoztam vele, mostanság keverik szalaggal hímezve is... és egyéb díszítő elemekkel...Sőt újra divat lett a "tűfestéssel" készített hímzések...NNNa annak már nem mernék nekiállni, valamikor régen a búzavirágokat kellet tűfestéssel varrni, nem tudom most egyáltalán hogy hívják a technikáját.

Visszatérve ehhez a szívhez, régen kaptam ajándékba ezt  anyagot Jucitól, nem is tudom hogy hívják, annyira talán nem is érdekes, inkább a színe és a szövése.. Nagyon szép anyag, de nem az én színvilágom...ráadásul nem is látom hova kell bökni...csak mindig megnéztem , megsimogattam, és eltettem.Ahogy a szívet megláttam, tudtam most jött el , hogy az anyagból szülessen valami...

Nos az eredeti nem így nézz ki, annyira beleéltem magam, hogy nem vettem észre, hogy az enyém kicsit más lett..Így is tetszik, de majd még készül , úgy ahogy láttam...Természetesen levendula is van benne...




nyílik az új clematisom... remélem jövőre szépen belehúz majd... Nekem tetszik igy is...

Köszönöm a figyelmet, szép hétvégét...

ui.. hamarosan augusztus... hogy rohan az idő..

Most dobta fel a rendszer hogy a 2000. bejegyzés...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a szívecskéd és a virágod is!

    VálaszTörlés
  2. Bizony, bizony, a sokat szidott fb néha hasznos is lehet. Nagyon tetszetős ez a szív, kedvet kaptam hozzá, hogy én is elkészítsem. Töltő anyag lenne is hozzá, már csak megfelelő szép anyagot kell keresnem.

    VálaszTörlés
  3. Sweet heart with lazy daisy flowers.

    VálaszTörlés
  4. Ohh, de szép! Nagyon nagyon tetszik😍❤️
    2000.? Hajrá, megnézzük a 4000. bejegyzést is, jó? 😍😘🤗

    VálaszTörlés
  5. Nagyon mutatós, még én is emlékszem erre az öltésre

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a megjegyzéseket...

    VálaszTörlés