"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. július 4., kedd

Juniusból kimaradt...

 Olyan hamar elrepült ez a hónap is, hogy csak kapkodom a fejem... mikor? miért? hova rohan? é..és már fél év el is telt...Nem tudom másnak is ilyen gyorsan peregnek -e a napok, vagy csak nekem tűnik annak...

Júniusban is volt bőven csapadék, szél... hűvös, mondhatni hideg is..és meleg is...Az eső mindent is szétvert... kell.... de nem ennyi és egyszerre...Ha válaszolnom kéne mivel töltöttem az elmúlt hónapot... sok mindent nem tudnék felsorolni... Vagy inkább csak azt mondanám nagyon sok munkával, többet mint mielőtt nyugdíjas lettem,... ami nem tesz jót nekem...és ápoltuk Alexet...

Sok fotó kimaradt..és azért kezdtem az "időjárással a posztot" mert eleven él bennem az utolsó vihar...és most nem az én bajom vagy károm a lényeg...Mögöttünk lévő határ... a vihar előtt sétáltunk arra, és nézegettük, hogy milyen szép aranysárga a búza, már próba vágást is csináltak, gondolom megnézték, milyen minősége van a búzaszemeknek...Akkor sajnos nem csináltam képeket, vihar után mentünk újra arra...nem tudom a gazda mit gondolt...oda minden...A gabonakörök nem csináltak ennyi kárt... A fotók nem adják úgy vissza , mert nagy területről van szó...Pár nap múlva arattak... szegényeket annyira sajnálom... A sok pénz, munka a semmiért...










Anikó jutott eszembe... Nálunk is van egy gólya fészek,tőlünk messze, viszont az telkünkön mind átrepültek...olyan jó volt látni,olyan kecsesen szálltak...


mint írtam a rozsdafarkúak kirepültek, de itt maradtak...



ma  a kert alsó részén fűnyíroztunk és tettük rendbe a telket...a rigó meg sétált apa mögött, meg mellettem is volt, csak későn vettem észre... Nem félnek...most vettük észre, megint eszik a paradicsom virágját...abból már nem lesz termés...




Ma kimaradnak a virágok is... majd hozok párat...


köszönöm , aki velem  tartott..

2 megjegyzés:

  1. Egyetértek Veled ! Rettenetes gyorsan múlik az idő . Alig kezdek hozzá valamihez, máris edédfőzési idő, azután meg alig valamit öltögetek, kötök , pakolok, vasalo, és máris este 8 óra. A cicánk órája valahogy nagyon átállítódott , nem hagy békén, nyávog, és panaszkodik, hogy világosban nem tud pihenni , menjek már lefeküdni, és hagyjam őt is pihenni. Éjjel fél háromkór, pedig szól -- igen intenzíven, hogy itt az idő felkellni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem a nap tűnik, úgy hogy hamar elmúlik... a hét.. A hétvége mindig kapcsolódik valamihez...,pl hétvégén ...itt voltak a gyerekek...és már megint hétvége van...remélem jönnek is majd...pénteken viszik a szemetet, és már megint ki kell tenni... száguldoznak a hetek...

      Törlés