"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. június 30., péntek

13év

 

magányos virág, mint a blog...


 lejebbi írást 2021 es bejegyzésemből vettem ki... Nem változott jó irányban semmi...sőt...Van 2-3 blog... ami működik jól... a többi áll...Talán még 3-4 blog néha tesz fel bejegyzést...Most is azt mondom, keserűen, minden alkalommal halogatom az írást , nincs az az erő,  amiért született a blog, amiért annyira oda voltam...JJJJó napló... de minek?nyögvenyelősen 13. blog szülinap lenne...Köszönöm aki velem tartott  megint egy évet...Nincs pezsgő durrogtatás, nincs lufi eregetés... van helyette mély nagy csend... és szomorúság...és belépünk egy új év küszöbébe, reménykedve? ááá már az sem...Egyszer nekem is eljön az a pillanat, amikor azt mondom ennyi, és elhagyom a süllyedő hajót,...mint már olyan sokan...

Egy kis egyveleg... juniusból....Napokba jutott eszembe, micsoda lázas és izgatott voltam kb ilyenkor 11 éve, mert akkor léptem be hivatalosan a blog világába...Nagyon nem akart összejönni, és minden vágyam az volt, hogy nekem is lehessen blogom, írhassak...Előtte sok blog olvasója voltam, nagyon jó hangulat, jó lékkör volt...Sokszor még éjjel is a gép előtt ültem, mert " beszélgettünk"... ami mára elmúlt teljesen, sőt... Telefonra fogjuk, de teljesen nem igaz, hogy a telefon miatt lettünk ilyen érdektelenek, mert   a számláló is jó nagyott hanyatlott. Addig sajnáltam az egész hanyatlást, mig én is beleestem , felvettem a többiek szokásait.Sokszor ültem le,  a gép elé, hogy bezárom, de mindig valami erő vissza tartott, és Apa unszolására, újra és újra írok egy - egy bejegyzést, aztán  jön valami erő... hogy ezt írni kell, attól függetlenül, hogy igazából nincs rá válasz, elmarad a beszélgetés...Az a láz réges rég elmúlt..Nagyon nehéz ilyenkor a szívemnek, lelkemnek, bár tudom... nem szabadna ilyen komolyan venni az egészet...Mindig reménykedem, hogy lesz változás, jó írányba... de eddig nem ezt látom, érzékelem..Sok  érdekességgel találkoztam, sok mindent tanultam,börömön megtapasztaltam barátságok lettek, és hanyatlottak, .Lassan tényleg csak emlékeztető lesz a blog, bár a képek máshol meg vannak nekem...Többen  használják csak emlékeztetőnek a blogot.

16 megjegyzés:

  1. Facebook seems to have taken over from blogs.

    VálaszTörlés
  2. Boldog blog -születésnapot! Kérlek, ne hagyd abba! Mindig várom az írásaidat, a szép képeket.
    Marika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Marika... sokszor megfordult a fejembe, de ilyenkor sokáig csak ülök a blogom előtt és tipródok...Valószínű ez igy is marad...

      Törlés
  3. Drága Vera, muszáj elengedni ezt a blog témát, én már megtettem. Már nem szomorkodok, hogy milyen kevesen olvasnak. Változó kedvvel írok, olvasok én is, sokszor felmerül bennem, óh, mi a francnak is csinálom még, de aztán eszembe jut, vagytok páran, akik szeretjük/szeretik kölcsönösen egymás blogját, akik tudom, hogy várják a posztokat. Mindig akkor jön egy kedves komment, mikor a legjobban le vagyok eresztve blogilag és ez lendít tovább.
    Verám, írj csak, azoknak az embereknek kedvéért, akik évek óta veled vannak. Nem az számít, hogy 100 komment van e, hanem az, hogy akik itt vannak, szeretik amit mutatsz. Hozzad csak az egy szál virágot is vagy a szeretett kutyusotokról fotót, vagy számolj be a gyönyörű mestermunkáidról, amire más nem lenne képes (lásd én 😆😆)
    Szóval, maradj csak itt, boldog blogszülinapot, döcögjünk még itt jó pár évig a blogvilágban😍😘🤗 ölellek 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi... Te aztán ép nem is panaszkodhatsz...elég pörgős a blogod, még ha te nem is úgy gondolod...Persze nyilván annyian nincsenek mint mikor kezdtünk...Sokszor le vagyok én is eresztve... aztán valahogy újra belefogok...Nekem az a löket nincs meg...

      Törlés
  4. Boldog blog szülinapot és jó egészséget kívánok hogy még sokáig tudjál szépségeket kézimunkázni és azokat megmutatni nekünk. Azt tudomásul kell vennünk hogy nagyon megváltozott a blogvilág de akik jelen vannak azért számíthatnak egymásra figyelemmel kísérjük egymást.😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Éva... Teljesen igazad van...

      Törlés
  5. Persze a régi jó blogvilágnak vége. Tombol a face, azután fene tudja mi veszi majd át a helyét. Én kézimunkából nem tudok pörgős blogot vezetni, mert eleve idő amíg egy-egy pulóvert megkötök például. Más témát nem akarok belekavarni és nem is vagyok ahhoz túl kommunikatív. Vidéken dolgozok teljes állásban, időm se lenne rá. Kicsit kezeld lazábban ezt a témát. Könnyebb lesz. A szép blogodhoz pedig gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is jól érzékelem hogy a face bekavar, hisz majdnem mindenkit meg lehet találni ott, és előtte nagy blogoló volt...Magyarul a face beszippantotta a bloger tábort, ha tetszik , ha nem, mint ahogy az ivwivwet is tönkre tette...Tisztába vagyok azzal is, aki csak egy bizonyos témával foglalkozik, ritkábban jelentkezik be,mert vagy csak egybe készen számol be az adott munkáról, ami több hetet is megkövetel mire elkészül.Más részt tudom hogy napi szinten van a facén és ir is, és azonnal van rá reagálás, értékelés..mig itt jó pár nap is eltelik, mire valaki látja a bejegyzést egyáltalán...Nincs azonnali adok-kapok...Nem tudom érted e...Előbb kap inpulzust mint itt, és lehet rá reagálni is...Biztos nem kell elmondanom, hisz te is ott is vagy, tudod hogy megy...Nem akarom bizonygatni, hogy ki mennyire ér rá... a tény az tény, a facéra van idő, ide nincs idő.Sokszor leírtam, éjjeleket írogatunk itt egymásnak... munka mellett, reggel mosott fos voltam, de megérte...Változott a szokás... egyenlőre a trendi a facé...

      Törlés
    2. Én facen a saját oldalamon soha nem tettem közzé kézimunka képet. (Egy fonalfestő csoportjaiba vagyok benne és több áruházéban - ott szoktam, ha úgy érzem.) Mások vagyunk. Én nem érzek ingerenciát arra, hogy mindenáron fennmaradjak késő este. (Miután ötkor kelek és leghamarabb ötre érek haza.) Egyelőre ez van. Azonban ha ez nem lenne, lennének egyéb problémáim. (Keresetkiesés, másik meló.)

      Törlés
  6. Sajnálnám, ha úgy döntenél, hogy már nem akarod folytatni! Ne tedd! Vagyunk itt még azért néhányan, akik szívesen olvasnak téged, nézik a fotóidat a munkáidról, a szépségeidről.... Változik a világ és vele mi is, a szokásaink is és a blogvilág is. Ezt is el kell fogadnunk.
    Jó egészséget és sok örömet a további blogoláshoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt jobban szeretem leírni mit gondolok, az egész énemről, mi történik körülöttem, még ha nem is vagyok világjáró.....ép ezért valószínű nem lesz a blog bezárva... Apró- cseprő kis ügyek... nem a facéra való...Nem mondom hogy nem fordult meg már többször is a fejembe... de valami mindig visszatartott..nem vagyok egy jó író vénájú, nem tudok jól fogalmazni, de ép ezért kell írnom, akármit is, hogy olvassam a leírtakat, a gondolataimat...Hasonlókat kívánok én is Neked...Jó egészséget!

      Törlés
  7. Boldog blog szülinapot! Annyira nehezen tudok bejelentkezni a megjegyzések küldése ablakba, hogy már feladtam. Most a szülinap miatt viszont itt vagyok! :-)
    Egyébként is itt vagyok olvasok, csak mint írták feljebb, aki dolgozik annak azért kevés ideje van.
    Viszont ha nem lennél akkor nem ismertem volna meg például Orsi blogját. :-)
    Blog kommunikáció nálam sincs, engem nem zavar mert az a lényeg, hogy jönnek követnek kíváncsiak a blogra. Biztos másképp élik meg a nyugdíjasok a kommunikáció hiányát. Én is azt tapasztaltam hogy a blogolás kezdetekor jobban pörögtek beszélgettek az emberek, mert még újdonság volt. Minden változik, mint ez is. El kell fogadni ezt a helyzetet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, hogy lehet hogy nehezen tudsz bejelentkezni... írnál róla Bővebben?Nekem a Ditti blogja jön be nehezen , sokszor sokat kell várnom mire bejön a blogja...ha utána visszamegyek már nem fordul elő a várakozás...
      Mint már fentebb is írtam, semmi köze a nyugdíjas évekhez.Mióta a facé elkezdte az embereket beszippantani, igy a blogok is szép csendbe bezáródtak, vagy csak a tulajdonos ráunt a blogjára...Biztos az újdonság , az újdonság...Persze az okos telefonok is ludasak kicsit... mert jó esetbe olvasni lehet, írni nehezebb, így az utóbbi el is marad.
      Az Orsi már öreg bútordarabnak számít a blogomnál...szerencsére... nem is emlékszem már rá hogy is találtunk egymásra, de még az elején azt tudom...

      Törlés
  8. Ez a megjegyzés ablak vagy ötödjére jött be megint, nem tudom miért, lehet nem kompatibilis. Nálam a fb könyves oldal egyáltalán nem pörög, mint ahogy másoké sem, mert a fb a nagy fizetős hirdetős oldalakat pörgeti. Meg ahogy írod, elfáradnak az emberek, pont két nagy könyves blogos is írta, hogy fél éve se idejük, se kedvük hozzá, pedig nekik nagy olvasó táboruk van. Blog vezetéshez fotók, téma, írás kell, ami mind mind idő. Meg persze türelem kell, hogy rátaláljanak megismerjék a blogot, legyen egy stabil olvasó közösség.

    VálaszTörlés