"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. június 15., csütörtök

Málna evő Alex...

 Napokba a szomszédasszony mondta hogy látta Alexet mikor a málnát ette..megmosolyogtam, , de nem szóltam, mert azt gondoltam, hogy azt látta, hogy a málnásba eszik... de mivel fű is van ott,  igy nem láthatta pontosan...Apa is  tegnap említette, míg a málnát szedte, Alex is besegített.Még soha nem láttuk málnázni...Ma én voltam a kertbe, mikor is megmozdult a málnabokor mellettem, miközben  a lepkét fotóztam, aki pihent  az ágon......és tényleg...ismerősökkel beszélgettünk  nem rég, kinek a kutyája milyen gyümölcsöt evett a kertből..erre mondtam én, Alex nem kap se epret, se málnát, azért, hogy ne szolgálja magát ki...erre tessék.....kóstoláson már túl van...Másik kutyánk a szőlőt ette és a meggyet szedte le... lehúzta az ágat.. az éretlen ott maradt ... gondolom illatra ment...Gyerekkoromba volt egy kicsi keverék kutyánk, aki kiszedte a répát, és meg is ette...

Szegénykémnek elég sok baja van mostanában...Remélem újra visszatér a jó kedve , nagyon megviseli a sok gyógyszer, kencefice...Nem akar kint maradni se... bent alszik egész nap...Rossz így látni...Most erre nem térnék ki...



pont elkattant a gép, amikor húzta az ágat, így csak a feje búbja látszik...




12 megjegyzés:

  1. That’s interesting, I didn’t know dogs would eat fruit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdekesek az állatok... volt egy másik kutyánk ő szerette a főtt kukoricát, de a csutáját is megette...

      Törlés
  2. Nincs rossz ízlése Alexnek! Jobbulást neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... rajta vagyunk...lekoppogom ... jobban van

      Törlés
  3. Jópofa, biztos tudja mi a jó neki! Keresztanyámnak egyik kutyája a nyers krumplit ette.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekesek a kutyák....Alex minden gyümölcsöt megeszi, ha látja hogy én eszem...Tavaly hozott fel egy paradicsomot,és le tette a lábam elé..én meg csak úgy megjegyeztem, ha ide hoztad edd is meg.. megette...

      Törlés
  4. Ártani biztos nem árt neki, egyébként jó az ízlése Alexnek 😄
    Pont mesélte a szomszéd bácsi, hogy a picike tacskó kutyája kiásta a krumplit és ott ette a sorok között 😆

    Gyógyuljon meg a kutyusotok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi...Málnát ehet e nem tudom... nem olvastam róla, de ha nem, akkor sem tudok mit csinálni...A krumpli viszont határozattan tilos neki adni.. mert nem tudják feldolgozni... viszont nyersen lehet e probléma nem tudom

      Törlés
  5. A mi kutyánk marhatrágyát eszik, a granuláltat. Érdekes ízésük van. Jobbuast Alexnek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Furcsa ízlésük van... az biztos...a cica kaki biztos nagyon finom lehet, mert majd minden kutya él-hal érte...Valahol egyszer azt olvastam, ha ilyen van, vitamin hiány állhat fent...Kicsit kételkedem benne...köszönöm... rajta vagyunk hogy jól legyen...

      Törlés