"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. június 11., vasárnap

Amikor...

 ..a terv nem úgy sikerül...  vagy egyáltalán nem is olyan lesz...Annyira de annyira akartam valami gyorsat, szépet alkotni, mert  kiderült, semmi apró ajándéknak valóm nincs..Feltúrtam mindent, de szembesültem a valósággal hogy nincs...Olyan nem lehet hogy vendégségbe megyünk és nincs apróka...Igazából a terv az volt hogy levendulás szív lesz, 16-os anyagra...  levendula ép nyílik, elképzeltem milyen jó lesz...A minta amit választottam szép és aranyos, de a színével mellé lőttem...a hímzéssel meg pláne...igy eleve nem lehet szív...Gondoltam jó lesz akkor hungarocell szívre... NNa az sem jött be... de akkor is megcsinálom... mert olyan nincs hogy nem tudom elkészíteni...még ha alapból elbaszarintottam.csúnya szó... de ez van... Dupla munka, tripla zsinór...Itt nem ér oda az anyag, ott meg nincs már hímzés... nnna akkor jóvanazúgy... akkor is meglesz...

meg is lett...különleges... mert annyira akartam, még úgy is, hogy az elején tudtam, nem fog passzolni...Most nézhetem... mert ép úgy nincs apróka ajándéknak valóm..és a kedvem is elment vele...

Legalább esik....  jöhetnek újra a csigák... még nem mindent zabáltak le... és tehetetlen vagyok velük szembe ...is...




annyira vártam már hogy nyíljon...

mára nyílt volna ki... erre  a földön volt a virág... ezek az átkozott csigák...

inkább elő vettem a rókicát... pár öltés került bele...


8 megjegyzés:

  1. Egyszer barátnőm megkínált egy isteni pohárkrémmel, hasonlított a somlóira, csak epres töltelékkel, nem értettem miért kritizálja amíg ki nem derült, hogy tortának indult.... szóval szerintem nagyon hangulatos kis szívet csináltál, vedd úgy, hogy ilyennek akartad, ilyennek készült :)
    (blogom az nincs, csak néha belekotyogok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin sajnálom hogy nincs blogod, de örülök hogy hogy itt vagy...Köszönöm a bátorítást, bár volt már nagyobb mellé nyúlásom is, és az sem volt tragédia...Sütiknél volt már nagyobb katymaty, de szerencsére a család igy is elfogadta...és elfogyott.. pohár krémeket meg nem is próbáltam még soha, biztos finom volt

      Törlés
  2. A róka nagyon ott van! Én szívesen elfogadnám ezt az aprókát, mert különleges ésez a színösszeállítás is kedvemre való.
    A csigák nálunk is mindent, de mindent felzabálnak, amit meg még nem sikerült nekik, az a sok esőtől megrohad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tönkre tesznek mindent a csigák... nem tudunk olyan korán kimenni, hogy elcsípjük... néha egyet egyet sikerül csak...sajnos ami nem fér be a postaláda nyílásán, azt csomagként kell feladni... és az nem számit hogy pici, ép annyit kell fizetni mintha egy kilót adnák fel...

      Törlés
  3. Megértem, ha bosszankodsz, de ez így különleges

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mérgelődöm... van ilyen is... azért igy is tetszik...Köszönöm Éva...

      Törlés