"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. június 9., péntek

Amigurumi

 Minta nélkül készült, hasonló figura fogott meg, igy magamtól próbáltam követni az  eredeti mintát...Nos ilyenre sikeredett, nekem tetszik is...Nem tudom mi a neve, és szörnyecskének neveztem el... vagy lehetne manócska is...Ez a két darab, gyereknapra két kis lurkóhoz költözött..Remélem nekik is úgy tetszik mint nekem..Ráadásul környezetembe van még kisgyerek, így aztán még " sokasodnak" ..


 a másik kettő is alakul..és még további is fog készülni

így együtt ... milyen jó fotó...



ez a hagymavirág sajnos nem az enyém... Rövid a szára .,viszont látszik milyen szépséges és  milyen hatalmas nagy a virágja...Remélem nekem is lesz belőle hamarosan...


azért milyen érdekes... sok apró szirom, apró virágokból áll össze a nagy szép gömb... akár a labdarózsa, vagy talán még ide sorolhatnám a hortenziát...hiába szép a természet minden pici szeglete része... csak figyelni kell, és óvni...

Most láttam a szomszédba ami hagyományos szépséges cletátis volt ,eltűnt...Napok óta gondolkodtam mi a furcsa...szívesen átvettem volna...Útban sem volt.... sokszor nem értem az embereket és a hozzáállásukat...Pár házzal lejjebb, az egész bejáratot szétszedték, tele rózsafával, lilaakáccal, tele virágokkal, fűvel, most tér köveznek... a légkondi már fent van...se fű, se fa se virág...

8 megjegyzés:

  1. Aranyos nagyon, bármi is legyen a neve. Nagyon belejöttél az amigurumi készítésébe, hogy már minta nélkül is készíted őket. Gyakorlás teszi a mester!
    Nekem a te hagymád az igazi, az a kedvencem. A másik a valóságban lehet hogy nagyon különleges, de nálam ő ost csak a 2. helyezést érte el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm..én nem tudok minta nélkül horgolni... A két láb és a test alakítása, majdnem mindenhez illő és így kezdjük, ezért sikerült egyébként.. A nehezekkel nem foglalkozom, csak nagy ritkán, a kicsi aprókának is van akkora tetszése a gyerekeknek, mintha egy nehezebbet készítettem volna..Bár a nehezekből tanulni lehet...
      Remélem idén sikerül más fajta hagymavirágra is szert tennem, bár ez ami van is nagyon mutatós...

      Törlés
  2. Aranyosak a kis csillag szörnyecskéid.(Nem értek ehhez a technikához ez horgolás?) Szép a hagymavirág.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Éva...Ezek a figurák horgolva vannak, méghozzá rövid pálcával...Lényeg hogy sűrű legyen, hogy amikor ki vannak tömve ne látszódjon a pöszmösz...Én nem szeretem lazán horgolni, szerintem igy mutatnak..Legyen kevesebb, de legyen szép...Idén nagyon kicsik lettek a hagyma virágok, valószínű az előtte évben a nagy szárasság a tettes, bár mindig öntözve is voltak..Valahogy úgy tűnik, idén mintha kevesebb is lenne, ...

      Törlés
  3. I love your knitted animals i thought they were starfish when I first looked at them.
    Lovely photos of your flowers, mine have finished in my garden

    VálaszTörlés
  4. köszönöm...Én is kedvelem ezeket a kis figurákat... Kikapcsol, nyugtat és ez már megéri, hogy bütykölöm őket...Mindig van gazdája, akár gyerek akár felnőtt..Szeretem az egyszerű kis figurákat... még megfogni is jó, simogatni ..

    VálaszTörlés