"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. február 22., csütörtök

Káosz

 ., és mindig megtalálom , ami kell.pici a hely az asztalnál.i gy mindig le is esik, ez -az .Kell egy kis változatosság, ezért aztán előfordul hogy ilyen, meg még ilyenebb össze-visszasság van,Máshol van az elkezdett zoknik is... csapongó  a kedvem is... mikor mennem kell,  mindig szorongás fog el.....De végre van nyomtató,/ a neten nézegette az árakat Ernő, a legolcsóbb is 25 ezer körül volt, ez amit meg is vettünk, 11 ezerért.. nagyon nem mindegy mennyi  és hol veszi az ember,és ez ugyanaz.../ van orvos aki nem szereti ,és kérik a papír alapú eredményeket.A kézimunkánál is már hiányzott, hogy nem tudtunk nyomtatni...Mióta felhőbe megy az eredmény, nálunk fizetni kell a kinyomtatásért...Irt fel a dnő a derekamra is gyógyszert, ha túl leszek ezeken a vizsgálatokon , megnézetem, mert lassan , nagyon nagy gondom lesz ha igy romlik a állapotom..Tudom megöregedtem, kikopott ez-az... de ez sem megoldás, hogy pár méter után már menni se tudok, leülni, felállni meg pláne...Nem most kezdődött, de amikor a térdemmel vitt el a gyerek, széttárta a doki a kezét... és mondta kikopott...Szerencse, hogy ezekkel a  kézimunkáimmal el tudom foglalni magam... és nem mindig ezzel vagyok elfoglalva... Valami készül... és ezek a színek... nna ezek a kedvencek...Lassan jön a "nagy" projekt...és  a sok fonal meg van már hozzá, pár darab hiányzik...





3 megjegyzés:

  1. Mèg nem láttam az alsó képet, de fogadni mertem volna, hogy róka lesz rajta😄 cuki pofa nagyon.

    Ez sajnos nem vigasz, ha azzal elintézik hogy kikopott ez meg az... de tényleg ott tartunk, hogy már gyógyszerrel sem tudnak segíteni.
    Isten tudja mióta szedem a Dona-t a térdemre, nem nagyon tapasztalok javulást. Tegnap kerteztem, hát a szokatlan hajlongástól ma alig tudtam beindulni, olyan izomlázam volt😄ugye egész télen nem csináltam ilyen intenzív hajolgatást meg guggolást. Na, majd bejáratódok most már, itt a tavasz 😍

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem vagy ezekkel a gondokkal egyedül. Sokszor nekem is annyira fáj a vállamtól indulva lefele mindenem. 20.n megyek a reumatológiára, nem is tudom hol kezdjem a felsorolást, hogy mi fáj. A kezelésekre járás egy másik tortúra, az ember szinte az egész napját ott töltheti, mert nem lehet összehangolni a kezeléseket. 7.n a kardiológiára megyek ellenőrzésre, nem is tudom mikor jártam ennyit orvoshoz. Sajnos a gyulai gyógyfürdőzések is megszűntek, az ok egy másik történet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajanlom az Emberszerelőt, sokaknak segít a módszere.

      Törlés