"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. február 25., vasárnap

Sellye Arborétum 1...

 Olvastam a facén, hogy milyen szépen nyílik a sáfrány,  a téltemető Sellyén , most kell  elmenni megnézni...Igazából azt sem tudtam, hogy van arborétum, ráadásul ez közel is van, Minden nap készültünk, de olyan nehezen tudunk elindulni bárhova..Egyik nap mondta apa, korán legyen ebéd mert megyünk...Mentünk is, mire odaértünk ép feltámadt a szél, ez a mi formánk... De a látvány kárpótolt, és tavasszal - nyár elején újra elmegyünk, mert látni kell  amikor a levelek is a fákon lesznek és virágok is ki lesznek ültetve...Sajnos nagyon sok fát kitört a szél, sok kár van az arborétumba, dolgoztak is , mikor ott jártunk

Rengeteg kép készült, nem tudok választani, igy két részletbe teszem fel...Nem tudom miért, a kopasz fák gyengéim...





























































itt van egy kis olvasni való, hátha érdeke valakit...Köszönöm a figyelmet!

Sellye Arborétum

5 megjegyzés:

  1. Azt hiszem az az illír sáfrány, ami ott van, az olyan kis halványabb fajta, de mindegy melyik, mind tüneményes 😍 látom, rengeteg van, szereti a helyet.
    Jó kis kikapcsolódás volt ez nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy élmény volt mindenképp, én most láttam élőbe először...nem írhattam mint a pipacsnál, hogy ameddig a szem ellát, de igy is nagyon tetszett...és a téltemető is... nem sok... de csak álltam és néztem... hamarosan felteszem a másik részt is.Nagyon el is fáradtam... sajnos...

      Törlés
  2. Nagyon szép helyen jártatok, ide érdemes volt elmenni! Kíváncsian várom a többi fotót is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom, hogy ha kivirul majd minden egész más képet fog mutatni, majd még vissza megyünk...Mit ahogy írtam, nekem egy nagy csoda...Nem volt kire hagyni a kertet igy aztán sehova nem jutottunk el, mert egy olyan kerékbe voltunk, amiből nem lehetett kiszállni, míg a szüleim éltek, "szabadidőbe" ott dolgoztunk, mert nekik egy nagy kertészetük volt, segítség meg pénzért se...

      Törlés
    2. Azért így is szép. A fák saj nos mindenhol dőlnek.

      Törlés