"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. október 7., hétfő

szeptemberbe történt..meg a többi

 Nagy betakaritások, savanyítások, eltevések...Lassan számot adunk,mi lett jó, mi nem...Ritka rossz évet éltünk meg, idén ezzel a nagy forrósággal..hiába az öntözés, csak a szenvedés...Aki csinált is valamit a kertbe, érezte saját bőrén is, micsoda nehéz év lett az idei..Most kiszedtük a megmaradt pár mint a kisujjam sárgarépát... napi öntözés mellett, a java kikelés után felmagzott azonnal...Én még nem is láttam ilyet...Egész nyáron semmi eső, szeptemberbe egyszerre a nyakunkba zúdúlt 106 milliméter, ami minden munkát lelassított, dagasztó sárba nincs mit csinálni...Azért az utolsó pillanatba sikerült az új hagymás virágokat eltenni, amiket ajándékba kaptam,  , Lekvár főzésen is túl...csak pár üveggel.. A szép zöldbab ami tele volt virággal, a nagy eső és a hideg mind leverte, alig pár deka jött össze, egyenlőre.Még az eperrel se végeztünk, sajnos várni kell az ültetéssel, a fekete fólia nem hozta meg a várt  jót, elégett még a tő is, nem csak a fólia, újra kell telepíteni mindent... 

Azóta se sikerült az epret átültetni, újabb eső miatt, és nem kevés csapadék jött le...

és hogy  elfelejtettem, hogy már itt irtam... néztem csak, hogy mi ez a piszkozat...fokozódik a rossz hangulat....Sikerült megfáznom, a nyáron nem izzadtam igy, mint az utolsó meleg napon... meg is lett a "gyümölcse."..levertség, kis hőemelkedés,és olyan fáradság, mintha én szántottam volna az egész országba...Minden áll, alig élek... Közbe anyós szülinapja is volt, nagyon visszafogott voltam, kerültem is nehogy elkapjon valami nyavaját tőlem... 

Erre apa is küzd valami kórsággal... Remélem nem komoly...és nem fertőzte meg a gyereket és az unokát... hosszú útra indulnak...

Szeptember végén négy intézménybe is voltam...és sajnos hamarosan menni kell megint...maszkkal... nem túl jó dolog...

Egész véletlen láttam meg... nem hittem már benne hogy lesz belőle valami... Megfogadtam, többet nem veszek, kár a pénz érte, mindig leég földig... Ezt idén vettem, most nyílt ki...







1 megjegyzés: