"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. január 8., csütörtök

""""ÉN is""""......

Utánozom Katát,  mert Ő szó,szerint azt írta.... "RÓKÁZNÉK""".../Remélem nem haragszik,hogy elhoztam a jó szlogenjét/

Jót mosolyogtam rajta... persze másra gondolt, mint ami először "beugrik"...
Hogy stílusos legyek ...Én meg...." rókáztam"...és annyira rákattantam, erre a kis egyszerű mintára...és főleg hogy hiába túrtam fel "ezer" dobozt, egy fél szál igazi "rókaszínt" nem találtam... Sőt.kiderült, fekete színem
 is elfogyott.../De már úton van hazafele /Még ilyet... lila viszont annyi van... de se egy pingvint, se egy rókát nem lehet lilával varrni... Á... dehogynem... csak az már nem az én ízlésem...
De hogy ne kerekedjek el a rókámtól....így kicsit "sárgás" lett a róka... szegényke..., sárgaságba szenved... de Kész.. Már a terv is nagyjából, hogy , hogy végzi majd...

Közben találtam más figurákat is... elég rossz minőségben, de azért sikerült elkészíteni... Nos ez is csuda aranyos, és ráadásul névre szóló is lehet...Terv van, ha kész, jövök a kész munkával is...
Van ismerős "E"  és" É" betűs is...

Ez egy darab.../több is készül/ DE egyszer az életbe, korábra kapja a karácsonyi ajándékot a barátnőm, mint szokta...Ugyanis nem ritka eset, hogy február táján kapja az előző év karácsonyi díszeit...Tehát mindig mikor már elmúlt az ünnep, jóval később jut el hozzá  az ajándék...Nem igazán adja vissza  a fényes fonal miatt a szépségét ...De higgyétek el szemet vonzó...

Egy kis fázisfotó...



Napokban kaptam ajándékba..." SZERENCSEDÍSZ"... úgy legyen...és nagyon köszönöm....

Ezeket a kézimunkákat azért fotóztam együtt, mert így nagyon jól látható a cérna vastagsága...
A baloldali nagyot én készítettem, 12-es puppets cérnából, míg a másik kettőbe, amibe " köztes" is van Jolimamától kaptam ma.... ami 15-ös cérnából készült.../nagyon köszönöm/.Mennyivel "finomabb", légiesebb...Kíváncsi leszek, sikerül e nekem is ilyeneket is készíteni...Remélem hamarosan én is mutathatok valami szépséget ebből a fonalból is.../köztesem is van,  régen kaptam már ajándékba... de annyira őrzőm, sajnáltam még bedolgozni......

15 megjegyzés:

  1. Miért is kellene haragudnom? :-D Rókázz nyugodtam , és ha szólsz küldtem volna fonalat is.... nekem kinyomtatva borzalmas lett a kis róka, majdnem sírva fakadtam. kockás papírra rajzoltam ki vagy 1 óra hosszát.
    Itt nincs most nyomtató sajna, ami van az fekete és rossz is. A fiam benti nyomin csinálta, és nem szólhatok semmit sem.
    A gömb csodás a képpel szépen haladsz, gondolom ezután valami tavaszi jön ugye?
    Hiába no Jolimama nagyon tud! Olyanokat csipkéz, hogy csak lesek!
    Na megyek rókázni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben kiderült, hogy nem is mentettem el a mintát... valahol, valakinél a kihimzett munkát mentettem el...és az nem is az igazi volt.. Ezt az Ildikóéról varrtam...Az már csak hab a tortán... hogy egyik szemüveggel csak a monitort., másik szemüveggel meg csak himezni tudok...Ugy hogy jó kis "munkás" . darab volt ez a pár xszemes rókuci..
      És hogy a kérdésedre válaszoljak, nem tavaszt varrok...majd Egy régebbi nagy szerelem jön... a WOLF...
      Ez egy nagy kihivásnak fog számítani a sötét színeivel... De miután fekete anyagra nem tudok himezni...egy szépség hibája lesz, mert fehér aidára fogok öltögetni. TJucus már kihimezte...

      Törlés
    2. Nekem megvan a minta csak olvashatatlan sajnos . Pedig cuki kis bagoly is van mellette, de azt kirajzolni sem tudtam :-(
      Lassan kész lesz az én kis rókám, sárga vászonra . Még jó, hogy van nagyítóm , de így is kiesik a szemem:-((((

      Törlés
    3. Nem erőltettem a szemem... amit nem látok, már le is mondok róla...
      A szem nem olyan, hogy jó nem látok, helyette kapok másikat... Én már tudom... milyen volt....és most milyen lett a látásom.... Erre már vigyázok...ez egy ajándék....

      Törlés
  2. :-) Biztos vagyok benne, hogy szépeket fog hajócskázni Te is belőle:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm....most csak inkább a hasonlóságot nézem... igen erősebben tartja a formáját, még lakk befújása nélkül is...Most már nem akarom kipróbálni az angyalkát, de biztos hogy erősebben áll mint a puppets 12--ből... mert a 10-es meg jóval nagyobb is...

      Törlés
  3. Aranyos lett a rókád és a pingvined is! :) És nagyon szép az őszi képed, meg a többi alkotásod is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most annyi elmaradt "munkám" van.... /nevetős szmájli/,hogy nem tudom melyiket csináljam...

      Törlés
  4. Mindegyik kézimunkád csodaszép!!! A szerencse- lóhere különösen tetszik!!! Remélem, szerencsét hoz Neked!!!

    VálaszTörlés
  5. Ez a rókica kell nekem is...már rég eldöntöttem, de még nem jutottam odáig.
    Legalább tudja a barátnőd, hogy milyen fát tervezzen a következő Karácsonyra! :o) A hajócsipkéidet imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, nem szerettem varrni ezeket az apróságokat.... de hogy mennyire meg tudunk változni... egyre több ilyen mütyürt varrogatok...
      hajócsipke?, Hát igen...megint elgondolkodtam rajta, mert egy másik "szerelmet" kéne tanulni, neki fogni, de nem tudok a hajócsipkétől szabadulni...A fán fent voltak az első hajócsipkés díszeim is.... mit mondjak... kinevettem magam.... hogy milyen csúnyák ezekhez képest, amiket most már készítek...Sokan türelmetlenek, mert nem sikerül, sokaknak elsőre... nekem ép vissza néztem eddig ment el rá cirka 3 évem... nagyon sok...és még mindig sok a hibám...

      Törlés
    2. Folyamatosan piszkálgatja a hajócsipke a fantáziám, de most van xszemes is meg horgolás is befejezni való, úgyhogy majd...de nem teszek le róla, mert nagyon tetszik!

      Törlés
  6. Édes a róka is, a pingvin is! A gömb pedig csodás!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... persze rájöttem, minek is görcsölök... annyi szine van a rókának....teljesen mindegy hogy világos barna vagy vörös...talán egy méter fonal kell...és gyerek sincs a közelbe... akinek hímezhetnék...

      Törlés