"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. február 13., péntek

Táska befejezve.

Micsoda szenvedéssel.... Mint már írtam jó kis útmutatót is kaptam, de letértem a jó útról... nesze nekem....Hibát , hibára halmoztam és ráadásul olyanokat, vétettem, amiket már máskor  pulóver varrásánál is jól, és hibátlanul alkalmaztam..cipzár varrására gondolok..Utólag már javítani sem tudtam..... tudom,  lehet hogy nem látszik.... de azt is tudom milyen a hibátlan.... DE egy a lényeg hordható... Közbe a pattent is felkerült, közben addig forgattam, míg, még egy variáció előbújt.... két féle fazonú tatyóm lett így... Már amikor elkészült, akkor jöttem rá, biza a belsejébe kevés a zseb.... a pótlását már kézzel varrogattam utólag bele...Sokáig hezitáltam a fület illetőleg... Pont ennyi anyagom maradt, amiből a fülek kijöttek...szerencsére,   vállra is tudom tenni.  Ági köszönöm még egyszer a segítséget és a bátorítást!!!









Ma kaptam egy felkérést a facén játékra, amibe 5 napon keresztül a munkáimat  kell  bemutatni, és minden nap, új  kézimunkást ismerőst kell felkérni..., hogy tegye Ő is ugyanezt...
Sajnálom, de én visszautasítottam,  és kizárólag azért,mert én itt sem játszom.... tehát  ott sem veszek részt semmi féle játékban...Itt is elnézést kérek.....és remélem nem bántottalak meg......

15 megjegyzés:

  1. Gratulálok ! Nagyon szuper lett !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett ez a táska Vera, én is elfogadnám magamnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mária...Nem mondom hogy a legközelebbi jobb, szakszerűbb lesz, mert olyan nem lesz...Esetleg másik fazon...Bár nagyon tetszik, majd a próba eldönt mindent...

      Törlés
  3. Nálam most jelent meg a bejegyzésed.
    Így, meg úgy, de a táska nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen láttam, hogy nem jelent meg... csak jóval később... hát ez van...Köszi a táskám dicséretét...

      Törlés
  4. Nagyon tetszik!!! Biztosan jó nagy kihívás lehetett elkészíteni, de szerintem megérte. Vera, mindent meg tudsz oldani, szuper vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..Legalábis próbálom helyre hozni, amit elrontok...
      Valamikor rég varrónő varrt, és nem luxusból, mindig alapvető dolgok voltak elrontva... Azért tanultam meg egy kicsit varrni...

      Törlés
  5. Nagyon szuper lett! :-)
    Gratulálok Vera! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, majd a felavatás mondja meg jó e a táska...

      Törlés
  6. Tényleg nagyon szuper - csak ismételni tudom az előttem szólókat :)
    Nagyon bátor vagy és ügyes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó... sokáig hezitáltam, anyag kiteritve, szabásminta rajta...és csak nézegetem.... és akkor eldöntöttem, belevágok, lesz amilyen lesz, sokszor alakul át egy- egy munka.... de miután magam örömére készittem, addig nem teszem le amig nem olyan ami tetszik...

      Törlés
  7. Csúcs szuper lett! Épp ma vettem elő az újságos táskám és percekig csak nézegettem tapogattam..... pedig már ráférne egy alapos fürdés:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem lesz vele semmi gond... kézzel mosd ki...
      Köszi... ezen is jó meglátszik majd a használat...

      Törlés
  8. Csúcs szuper lett! Épp ma vettem elő az újságos táskám és percekig csak nézegettem tapogattam..... pedig már ráférne egy alapos fürdés:-)

    VálaszTörlés