"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. december 26., szombat

Ami kimaradt...

Készültem más dísszel is, de mivel Apa is olvasóm, látogatja a blogomat, így nem mutathattam 
a neki készült díszt...Abból dolgoztam ami volt...,kicsit vastag a zsinór is, igaz akkor örültem, hogy egyáltalán van zsinór... szerintem egész jól sikerült...
/van még a tarsolyomba ez- az ... amit még nem mutathatok.../
Minden terv felborult... beteg a gyerekem... most ugy lesz minden ahogy ép puffan...

Hihetetlen, de 1000. bejegyzésem... A következő bejegyzés  lesz... elnéztem, hogy a mai... nem részletezem... mindegy is...Nem gondoltam volna, mikor elkezdtem blogolni, hogy valaha idáig eljutok... igaz nem is volt célom...Én csak szerettem volna egy blogot, ahova írhatok...és viszont írnak....Köszönöm...






mindkét oldalára madár lett feltéve...






mindkét oldalára került csipke...de nem igazán adja vissza a szépségét, csillog- villog. így nehéz fotózni...

Ezt az idézetet "érik a dió" blogon, találtam...

Megtetszett

Az angyalok egyrészt láthatatlanok, másrészt közöttünk élnek, álruhában. Ő sem tudja, hogy angyal. Nem emlékszik rá. Csak érzékenyebb. Finomabb. Ahonnan egy álruhás angyalt
tévedhetetlenül fel tudsz ismerni, az nem a jósága, nem a bölcsessége, nem is a csodatévő hatalma. Az igazi angyalt a kedélyéről lehet megismerni. Lényéből szüntelenül árad valami megmagyarázhatatlan derű...

Müller Péter

7 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok a fiadnak.
    Megint szépeket alkottál.
    (Én meg bocsi láttam amit írtál de eldőltem korán.)
    Pirulós smiley)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a madaras dísz, biztos örült neki a párod!
    És a csipkék... odavagyok értük! Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást kívánok a fiadnak, bízom benne, hogy a gondos törődésedtől, ápolásodtól hamar meggyógyul!
    Gyönyörű díszeket készítettél! Azt a kismadarast én is szívesen elkészíteném! Majd jövőre! A többi szépséges díszedet csak csodálni tudom! :)
    szép ünnepet kívánok még a hátralevő időben! :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett a madaras gömböd! :-) A csipkés gömbök is szuperek. :-)
    A fiadnak jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  5. De édesek a kis madaras díszeid! Nyilvánvaló, hogy szereted a madarakat! Az a Müller Péter - idézet nagyon jó! Szeretem Müller Pétert!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Nektek... igen jól van a fiam..igy másnap jöttek, igaz csak mértékkel szemezgetett a kajából....
    Madarakat igen csak nagyon szerettem... Most hogy 1 fok van kint, még mindig jönnek fürdeni...persze hogy szerettem nézni őket...annyira édesek...

    VálaszTörlés