"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. december 29., kedd

Jardin Privé...ősz... befejezve..

Csak egyik oldalszél hímzés  volt vissza ,és még egy mókus, mégis az utolsó öltéseket hangosan nyögve fejeztem be, pedig a karácsonyi készülődés miatt kicsit félre tettem az egész hímzést...Karácsony letudva... ajándék készítés kipipálva... jó volt, szép volt, elég volt... fel lélegeztem.... hogy elégedett volt, tetszett,akiket megajándékoztam... Volt akit sikerült jól meglepni... láttam mosolyt az arcokon...és ennyi elég volt...
De hogy visszatérjek a hímzésemhez, így egyben igazán nagyon tetszik...várja a keretezést..
Most pedig egy kis fázisfotó sorozat,... hezitáltam, hogy kihímezzem -e... de nem bántam meg...











14-es aida az anyag... teában fürdetve,... azt hiszem...

16 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép ez a minta, szuper lett!!!!! Jók a színei is!!! Tervben van nálam is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy kisebb anyagon szebb, de én igy is oda vagyok érte...Kívánom, hogy ne csak terv maradjon!

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, szuper lett! :-)
    Nekem is sorra kell vennem ezt a mintát. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és én is igy vagyok, ha másnál látok jó kis mintát, én ugy hímezném, de az idő mindig közbe szól...

      Törlés
  3. Helyes lett, a bagoly a kedvencem rajta! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ,azt hiszem én is a bagoly és a tök miatt hímeztem...

      Törlés
  4. Letudva, elkészült:-)
    Szép munkát végeztél, az eredmény tetszetős. Vera, örülj!;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Emőke, örülök is neki...Bár minden alkalommal mikor kész egy kézimunka, egy különös jó érzés fog el, hogy ez is sikerült, és jó ránézni,és jöhet a következő...

      Törlés
  5. De jó!!! Nagyon gyorsan kész lett, és nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyorstól messze volt, de örülök hogy készen lett...

      Törlés
  6. Oh wow, this is so beautiful!! Happy and blessed New Year!! Love from Holland.

    VálaszTörlés