"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. december 12., szombat

Fürdés.

Tegnap ,ahogy a ködöt és a nap  előbújásának  erőlködését fotóztam és néztem, egyszer csak a szemem csücskében, valami szokatlant és érdekest, véltem felfedezni...Még jobban fedezékbe kellett bújnom, hogy sikerüljön fotózni, ahogy fürödtek a madarak a 0 fokban... és még hogy...mint nyáron... sorba álltak a  kerítéslécen,és sorban váltották egymást..Hihetetlen...Annyira murisok...alig tudnak felszállni, fejre állnak, lebuknak és verik magukra a vizet.
Mára viszont befagyott a víz,inni sem tudtak, csak miután vittem ki friss vizet.










10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ügye?Milyen nagy élet van nálunk... madár fronton...Nem győzzük ki tenni a kaját...Rengeteg a cinke is..

      Törlés
  2. az a nagy helyzet, hogy a kihelyezett madáreleségem (cinkegolyók) érintetlen...a cinegéknek még csak a hangját sem hallom, nem is látni őket. Nem tudom hová lettek...szeptember, októberben jobban lehetett őket hallani látni, mint most.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi még cinkegolyót nem tettünk ki... viszont diót rengetegek.. aztán napraforgót tányérosan tettünk nekik el... már lassan az is elfogy...igaz először féltek, mert ahogy a napraforgó tányéra rászálltak,mert zörgött...vettünk kilós mag eleséget, se-pecc alatt elfogyott..kékcinke, barátcinge széncinke..., valami apró pici madarak de csoportosan, börösbegy...és rengeteg veréb és rigó...Jó nagy zajjal vannak.. de olyan jó nézni őket ahogy játszanak... és mind más hangon énekel...

      Törlés
  3. Édesek, nálunk is szoktak még fürdeni, csodálkozom is hogy nem fáznak ebben a hidegben. Sajnos én nem tudtam lefotózni őket....:-(
    további szép estét jó hétvégét kívánok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ügye milyen édesek?és hogy nem fáznak... nagyon murisok voltak mert ma meglepődtek a befagyott vízen...Nehéz fotózni őket...
      Én is szép hétvégét kívánok!

      Törlés
  4. Ilyenkor is fürdenek, nagyon édesek, még sosem láttam téli fürdést. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem gondoltam... bevallom..Ezért is jó a Net és a blogos barátok... sok mindent megtudunk... megtanulunk... Én mindig hálás vagyok, hogy sikerült a blogba belépnem annak idején, segítséggel...

      Törlés
  5. Nálam nem tolonganak a madárkák, igaz eddig hideg sem volt és még bőven találnak eleséget a platánfán. Én is szotyit és diót tettem ki, mert a dió illatára jönnek, nagyon huncutok :-)
    Kimérős napraforgót vegyetek, az sokkal olcsóbb, állateleségben veszem 250ft kilója.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi... vettünk vegyes magokat, abban is van szotyi, de nem igazán szerettem, mert a héja itt marad..és az etető és a tiszafa, alig 2 méterre van a bejáratunktól...

      Törlés