"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. szeptember 19., hétfő

"Szép ház, nyári LAK-kal"

Címét a Beától vettem...Ma is varrogattam még gyorsan...és igazából nem tudok dönteni...Nem tudom ki hogy oldja meg, ha több kézimunkát is hímez...Én egy munkával is tudok az asztalon jó nagy káoszt csinálni...Mindig elpakoljátok, hogy ne keveredjen? vagy minden esetbe el vannak téve a kézimunkák ha nem hímeztek? a tűkkel is olyan össze- visszaságot tudok  produkálni...Most kértem egy mágnest... még a gyűszűt is lerántotta az ujjamról...Azt gondoltam jó megoldás lesz, de nem vagyok biztos benne... A földön is tűk vannak... mindig keresem valamelyiket......
MInden nap adok még egy napot magamnak, hogy kicsit előrébb legyek ezzel a hímzéssel mert ez bizony elég nagy...Nem is olyan könnyű... Én úgy látom sokszor mintha be lennének rúgva a x-ek..Pedig annyira vigyázok...és mégis...Talán majd messziről és ha le lesz vasalva összeszedik magukat ezek a fránya  xszemek...


Lassan kigyúlnak a fények... Elég sötét tónusú, de már azért látható, mi is alakul ki belőle...Nem tudom más látja -e, mennyit varrtam ki belőle... 







Meg kedvelte Apa a fogászatot általam... Ma vele voltunk Sellyén...Van aki szórakozni jár,...mi fogászatra felváltva...

Egy szatyor horgolni való fonal jött velem... ki tudja...Egy baba láb elkészült...

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen haladsz ezzel a nagy képpel. Ha netán félretennéd, fonalastól tedd egy tasakba, és mehet egy félreeső helyre.Ahol azért látod is:-)
    Tűt nem hagyj benne, csak a készlethez valót és a fonalat.
    Ha kissé kuszák az x.-ek ne aggódj, ha lehet mosni, vagy csak áttörölni és a visszáján vasalni vizes ruhán át helyre rakódnak a szálak! Meg különben is ilyen közelről csak te fogod látni, a falon nem fogja senki orr közelből csodálni hidd el!
    Én a földről mágnessel szedem fel a tűt, mert nem guggolhatok, vagy térdelhetek. Volt egy reklám mágnes abba szúrtam (az oldalába) egy kihegyezett hurkapálcát és mivel hajlik felsöpröm a lehullott tűt. :-D Jobb híján...De egy parafa dugóba is dughatod a hurkapálcát és arra ragassz mágnest. Beválik tűszedegetésnél.

    Remélem nem sokáig fogaztok, mert hiányzol nagyon! :-) Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszod... tudom hogy el kell pakolni,csak arra gondoltam, van valami taktika...és több kézimunka elől maradhat,és amikor himezni akarsz, csak leülsz és folytatod ott ahol abba hagytad...Persze ehhez egy tök üres szoba kéne... asztalokkal...Nekem a szőnyegre esik a tű... minden nap porszívózók... igy tűnnek el...
      Ma RTG-en voltunk... Sehol nem lehet megállni...Remélem most már minden rendbe lesz a fogak vonalán...

      Törlés
  2. Soha nem hagyok szanaszét semmit-ezért vannak a hímzős mappák - és egyszerre csak egy tűvel dolgozom.Mindig elpakolok mindent, mert szeretem a rendet.
    Ez megint egy hatalmas kép, gratulálok a kitartásodhoz!
    A berúgott x- ekkel kapcsolatban nem tudok segíteni, igyekszem egyenletesen hímezni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hagyok szanaszét kézimunkát... De eddig csak egyszerre egy nagyot himeztem... max egy- egy picit...amihez 2-3 fonal kellett...Mivel itt a nagy képnél, már sok tű kell, hisz 50- 60 színnél, azért nem igazán lehet egy tűvel dolgozni...ezért van a kavarodás is... Szerintem a színek minősége sem egyforma...és a vastagsága sem egyforma, noha DMC...Mindig igyekszem... de be kell látnom akad részeges xszem is...

      Törlés
  3. Amikor leteszem a hímzést, mindig összepakolok. A fonalakat a dobozba, a helyükre teszem, a tűt beleszúrom a tűpárnába, a nagy hímzést leveszem a keretről és félreteszem. Nincs is annyi helyem, hogy széthagyhassam a kellékeket.
    A nagy képed szépen alakul. :) Az ikszek a mosás során szépen el fognak rendeződni, ne aggódj! A vasalással azért vigyázz, mert ha túl megnyomod hátoldalról vasaláskor az anyagot, akkor az ikszek kilapulnak! Inkább nedves ruhán keresztül vasald majd ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a sok ki-be pakolást akartam kikerülni... mint a varrógépnél...Nekem a varrógépek mindig elől vannak... csak én járok ott...
      Köszönöm hogy fordítottál rám időt, és leírtad a gondolataidat..

      Törlés
  4. Látszik mennyit hímeztél és nagyon szép! Jó újra látni.
    Te nem tudod hogy kell kettőt hímezni? (Viccelek, de mégis komolyan)Ha nem akarsz elpakolni akkor egy tiszta lepedőt teríts a hímzésre és lőn felület. Azt meg csak úgy le lehet venni. Legalábbis én már gondoltam erre, de rátapad alul a sok fonál és gubancot okoz, így még nem próbáltam. Elkezdeni élmény, befejezni nyűg. De akkor is inkább csak egyet csinálok. Kivéve egy ilyen nagy melónál. Ezt elpakolom. Na de! Lehetne venni még egy asztalt....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Alig tudtam dönteni... de azért eltettem..és elkezdtem a madarasat...Asztal az van... lassan nagyobb helység kell...vagy nagyobb ház... nemde,,,,,,,,,,????

      Törlés
  5. Hú ez nagyon munkás, szépen alakulnak a színek. Én még ilyen nagyba belevágni sem merek, nyáron szinte semmit nem hímeztem, ez olyan téli elfoglaltság lesz nálam, mikor be lehet kuckózni a kinti hideg elől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer kell ám belekezdeni egy nagyba... olyan érzés kerít hatalmában, hogy valami szinte húz, hogy csináld... na még ezt... na még ezt a színt...
      Sokszor gondolkodom ,hogy milyen jó lenne HAAD képet hímezni... lehet hogy nem is jól írtam... de nem a legjobb a szemem, és félek hogy 100- 200 szín fonalba teljesen elvesznék...

      Törlés
  6. Én is gondban vagyok az elpakolással.De muszáj, mert nincs annyi helyem, hogy ott hagyjam, ahol tegnap befejeztem.Beleteszem egy dobozba, illetve most van egy jó nagy hímzős kosaram, abban tartom. ( Aztán van, amikor hónapokig ott is marad! :D
    Szép lesz ez a hímzésed! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen... ezt a ki és bepakolást akartam kihagyni...Na igen....és ha elfelejtem? én is?Megszoktam hogy a volt gyerekszoba most varró és vasalószoba...olyan jó , hogy a varrógépeket nem kell elővenni... mert mindig elől van, és nem is nyúl hozzá senki...és ott van , ahol abba hagytam a dolgokat...

      Törlés
    2. Én is álmodozom róla, hogy mindig ugyanott maradhasson, de ott hímzek, ahol épp helyem van! :)Pedig de jó lenne , ha egy kis helyecském volna a számára :)

      Törlés
    3. köszönöm hogy vissza írtál...A varrószobába varrok géppel, a napaliba este csak horgolok vagy kötök,kinyújtózva, az étkezőbe az asztalnál himzek...Persze amig pici volt az unokám és tudtam jön, mindent elpakoltam... ha elől maradt belevarrt a himzésembe, vagy volt hogy ollóval levágta az anyagot, mert az "nem kell" oda.

      Törlés