"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. szeptember 11., vasárnap

Virágokról,..és más egyebekről

Hozhattam volna kézimunkáról... dörömbölnek, mikor is mutatom be őket... de most mégis virágokat fotóztam...Igaz nem emlékszem, mikor volt ilyen gyenge semilyen sem a virágok kínálata...Talán ez a nagy forróság... vagy  a sok véletlenek, amik csak úgy beugrottak...Miszerint, Apa műtrágyával leégette az összes virágot, majd rossz lett a föld.... aztán egy- két helyen Alex is segített, meg valóban a nagy meleg... nem is meleg, forróság...Akkor még nem beszéltem a szélről a jégesőről...és a hernyó vagy valami szívókás- rágókásról...Mit szépítsem... igazi csőd...

most hoz egy- két virágot... eddig csak várt...








különösen tetszik... mert benne van az élni akarás... azért is kinyílok.... és ami már elnyílott... csak a bibéje...száradt ágai levelei... az elmúlást idézi...





a három vödör virágból igazából egy maradt szép... Apa a felette lévő "árnyékot levágta... nem bírják a hőséget, napot...csüngőbegonia...

Idén nem kaptam árvácska magot... egy pár kikelt az elmúlt szezonból... talán megmarad...


hát nem csodás???











Alex valamit nagyon kereset...



7 megjegyzés:

  1. Még így is nagyon szépek a virágaid! Nekem sem jött be az idei nyár, bár én a költözésnek tudtam be a dolgot...
    Hogy mekkorát nőtt már Alex...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy egy kiragadott kép jó talán...Te költöztél... én nem ... mégis a végeredmény ugyan az...Szerintem az idő és a rengeteg kártevő is besegített...

      Törlés
  2. Érdekes, az én növényeimnek pedig ez a sok eső tett jót. Bár itt a választék gyenge, majd lassan bővül. Ó, az a függönyös kutya!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma kétszer szakadt le az ég... fél óra alatt 15 milliméter esővel jéggel... Tegnap úgy szintén...jutott eső is jég is nem kevés...
      Most áll mindenen a viz... még szerencse hogy nem ültem ki a tulipánt, mert most állna a vizbe...

      Törlés
    2. és Alex......... nagy zsivány lett..Kint nekiállt szelektálni... azt hiszem már lépnünk kell, mert nem marad virágom....öntözőcsövet is elrágta...

      Törlés
  3. A kék hajnalkával én is úgy jártam, hogy eleinte csak a leveleit növesztette - már majdnem egy fa lett belőle, amikor végre elkezdett virágzani. nem tudom, ennek mi az oka - de biztos van valami....azóta aztán nem is próbálkoztam vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt gondoltam, hogy ez csak nálam fordul elő... mert tavaly is így volt,és amikor a legtöbb virág pompázott volna, rájött egy pici fagy és már el is ment...Egy ismerősnél, meg nem látszott a levél, annyi virág volt rajta... csodaszép volt...Minden évben megfogadom nem vetek többet, de mindig azt gondolom, nnnna majd most több virág lesz rajta... Azt hiszem tényleg meg kéne válnom tőle...örökre

      Törlés