"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. szeptember 1., csütörtök

Hajócsipke...és más...

Már mikor a mintát nézegettem, akkor kicsit ismerős volt Renulek hajócsipkéje, de már olyan sokat láttam, hogy ,gondoltam, hogy új ,és annyira tetszett, hogy neki is álltam..De rögtön az elején el is rontottam, de végül egy más pici dísz lett belőle...Újra neki  álltam, hisz engem egy tévedés még nem tántorít el, ha valami nagyon tetszik,és akarok...Be is fejeztem, mire beugrott, hogy karácsonyi dísznek egyszer már elkészítettem, valakinél van is... csak elfelejtettem...
Ez a fonal "Katafonal",  el is fogyott ez a gombócka... azt hiszem...








MÁS

Tegnap végre eljutott a táska  és a cicás kép is... meg mi is... Látszott hogy mennyire örült neki az ismerősünk...és rögtön  mesélni kezdte hogy vásárolni volt valahol, és"" hol  vette, megnézheti -e közelebbről, ki varrta...és hogy készült, jaj de szép"... ilyenekkel bombázta az eladó..tőlem kapott táska és szütyőke volt nála.....
Aztán rögtön mesélni kezdett... """Veronka nem jó helyre varrtad  az akasztót, mert ha bele teszem a kulcsot, az akasztó végett nem tudom a cipzárt behúzni..."Annyira bírtam... mert folytatta hogy varrjam legközelebb... mire egy kis szünet lett,... és mondtam hogy azért van rossz helyen az akasztó, mert nem kulcstartó..Ezt is régebben tőlem kaptam apróság tartónak....Nnnna jót nevettünk...kérdezte, akkor mire is való? vagy öt dolgot soroltam kapásból.../eredetileg, fülhallgatónak készült, de én pl hajócskát is szoktam bele tenni/..
akkor már elővette egy másik szütyőkét, mutatta, hogy már nem meri kimosni, mert már úgy elhasználódott,és annyit mosta...
Legalább tudom mi az ami készülhet ajándéka neki...
Olyan jó érzés volt hallgatni... Mikor ki kísértek, és a vállamra tettem a kendőm, mondta, hogy használja Ő is az irodában... Mit is lehet erre mondani?,, Ezért is jó ajándékokat készíteni... legyen az bármi...

Köszönöm ,hogy benéztél...

9 megjegyzés:

  1. Látod, micsoda sikerélmény.Irigyellek benneteket, kézmunkásokat az ügyes kezeitekért. S csodállak.

    VálaszTörlés
  2. Első öröm, amikor látod, hogy a másik örül annak, amit kapott. Második öröm: amikor idő múltával látod, hogy használja.
    Bizony nem mindig sikerül...

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a sikerélményedhez, mert ez erőt ad a folyatáshoz.:-) Én is imádom a varrott holmikat, és használom is amikor csak tudom.

    Szép lett a csipkéd is!

    VálaszTörlés
  4. Annál nagyobb elismerés nincs szerintem a kézzel készült ajándékoknak, mintha "tényleg " használják ! De a Tieidet ráadásul örömmel is ! Gratulálok ! Érdemes dolgoznod az ajándékaiddal !
    A dísz pedig csodálatos :-)

    VálaszTörlés
  5. Igen, az jól esik ha tetszik az elkészült ajándék.

    VálaszTörlés
  6. Igen, ez a legjobb, amikor örülnek neki, használják, elkoptatják :)
    Szép lett a hajócsipke-díszed is - újra :)
    Szép vasárnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  7. I love your frivolité, beautiful color! You langauge is so difficult to translate, also for Google. Pity. Love from Holland.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a hozzászólásokat...Rám is ráteszi bélyegét ez a nagy csend...elveszi a maradék kedvemet is....

    Való igaz... nem elég hogy akkor tetszik az ajándék ,
    az az igazi, ha ténylegesen később is
    funkcionál,később is tetszik vagyis használják, is...

    Pont a családban volt ellenkezője is... tudom és kitapasztaltam, milyen az is... ha sutba van vágva, és olyan faramuci mondattal mentik magukat...inkább hallgattak volna...

    VálaszTörlés