"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. november 19., szombat

Jó pihenést....

Amilyen szépen kelt a nap, hirtelen lett, borult, csepergős, párás ..még időben kattingattam  ...Szép napot!!!!←










11 megjegyzés:

  1. Pont emiatt morgok én is. Amikor felkeltem és kitettem kora reggel a kukát - gondoltam: ma is sétálok egy nagyot. De ahogy most nézem nem biztos, hogy ebből lesz valami....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elég csepergős az idő... persze azért még változhat...

      Törlés
  2. Ez a színvilág gyönyörű! A képeid mára bearanyozták a hangulatomat. Bár itt szinrázó napsütés játszik, de várom ez ami a képeidről jöt át.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁ köszönöm..... ezért már megérte fotózni...persze nem csak ennyi készült... és a tegnapi is csoda szép színes... volt.de mindig nem jöhetek ilyen képekkel, lehet hogy igy is unalmas vagyok...!!!

      Törlés
  3. Itt is napsütéssel indult, és most éppen párássá, szürkévé vált a nap...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napok óta szépen indul, napsütéssel a nap... legyen még napsütésed sok szép napod!Ne jöjjön még a tél!

      Törlés
  4. Neked is jó pihenést, szép hétvégét...
    Szépek a fotóid..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Észre sem vettem, úgy eltelt a hétvége... sajnos megint munkával... vagy inkább mindig...

      Törlés