"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. augusztus 21., hétfő

ennyire ...

jutottam, mert túl becsültem   mindent... Ránézésre azt gondoltam egy nap, és kész...de nem igy volt..
A hét is  csak úgy telt el... ahogy...
A minta a facén van, többen is elkészítették...

Egész héten nem írtam...csak  tipródtam...
Mindenkinek szép hetet!!!





10 megjegyzés:

  1. Újabb szépség van készülőben ♥

    VálaszTörlés
  2. Ez az újabb terítőcske megint csodaszépen alakul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...és neked is örülök... van miért blogot írni...

      Törlés
  3. Most láttam miről csinálod.... kalapot emelek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...vagy én vagyok béna, vagy valóban szívatós a minta...Olyan könnyűnek tűnik, de engem rendesen kiforgat a jó modorból...
      Azt gondoltam hogy már rég letudom ezt a mintát, erre itt szöszölök vele, egy este két olyan kis "koronát ""vagyok képes elkészíteni...Ha ezzel ennyit pöcsölök, mi lesz az utolsó sorba?láttad???attól kicsit tartok...

      Törlés
  4. Gyönyörű lesz! Mivel nem vagy béna, hiszen ezt már ezerszer bizonyítottad :), biztos nem könnyű minta.
    Miért tipródsz? Bánt valami?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon egyszerű mintának tűnik...ezért gondoltam hogy béna vagyok...persze lehet hogy sok minden más is belejátszik...Pontosan nem is tudom hány sor van még vissza, hisz csak akkor készítem , amikor elcsendesült minden... beszélgetni nem tudok közben...
      Válaszom a kérdésedre-----is.is...

      Törlés