"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. augusztus 31., csütörtök

Újabb körön túl.

Világ legegyszerűbb mintája, mégis oly nehézkesen készült el, mondhatom, nyögvenyelősen...Ráadásul igen csak forgattam közben, és most sem tudom, nem e rontottam valamit, mert hullámos volt, már menet közben is, nem is kicsit...Nem csoda, hogy alig vártam, hogy   átmenjek a vasalóval rajta...Tegnap késő este lett kész, és rögtön vasaltam, hogy jó lesz-e... vagy megy a kukába...Egy cseppet megnyugodtam,bár magától ,állásban kicsit visszaáll " hullámosba"..Remélem majd  az utolsó kör kiigazítja és kisimul...... vagy nem.






 Nyárutó... már előre sajnálom, hogy lassan vége a virág kavalkádnak...színek és fények együtt...














aktuális kézimunkáim...együtt

20 megjegyzés:

  1. Vasalás után szép lett.
    Mennyi virág van nálad még most is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csalóka...nincs sok virágom...Most meg az eső szét verte a szirmokat, a virágok a földön, rengeteg csiga... hideg... ez az ősz...ezt sem szeretem...

      Törlés
  2. Mine was wavy but it blocked fine and flat.
    I tried Carollyns tip damped it and rolled it with the rolling pin, it worked fine and blocked it all in one

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, láttam a Tied milyen szépséges lett...remélem hamarosan mutathatom én is a teritőmet

      Törlés
  3. bizony itt az ősz, holnap szeptember. a kézimunkáid nagyon szépek. még hogy a legegyszerűbb... azt sem tudnám, hogy kell kezdeni. csak messziről csodálom az ilyesmit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nem szeretem idő lett..A 30 fok feletti meleg után hirtelen 14 fok nappal...... ááááááá Egész nap fáztam...

      Törlés
  4. Szép lesz és a virágaid is gyönyörűek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.. hajaj ha most látnád a virágokat...

      Törlés
  5. Virágaid szépek, élettelteli színekben virítanak. Látnád nálunk szinte minden felsült, barnul, sárgult. Csipkéd pedig csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépek voltak, most minden szirom a földön...Sok eső volt...ez viszont már nem tetszik a virágoknak.ja és az egész napi 14 fok sem...

      Törlés
  6. Ez a csipkecsoda nagyon szép! Nagyon nagynak néz ki... majd fényképezd centivel is (ahogy szoktad is :)), nekem sokat segít, hogy elképzeljem, pontosan mekkora :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,természetesen fotozom, és azért maradt el, mert nem gondoltam, hogy ekkora lesz.Kisebbre képzeltem, mikor foton láttam.Remélhetőleg hamarosan készen mutathatom.

      Törlés
  7. Jönnek az ősz színei! Szépek azok is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem is, hogy szép lesz az ősz, bár most nem ezt mutatja.

      Törlés
  8. Ha hullámos, ne törődj vele , ha elkészült óvatosan mossad ki meleg vízben. (A pamut úgyis kicsit összemegy) majd vasald ki. Vagy vizes ruhán át vasald, ahogy én szoktam. Nagyon szép lesz! Nekem nem ismerős ez a minta.....
    A virágaid csodásak még mindig. Nálunk már ősz van:-( Meg csőcsere az utcánkban....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, minden alkalommal mielőtt fotoznám,előtte mindig átvasalom, de ez hullámosabb volt mint a többi
      Én nem mosom ki, mikor kész átvasalom gözőlös vasalón,ha kihűlt összehajtom és el teszem dobozba,és gondolatba kipipálom hogy nnnnna ez is sikerült elkészítenem....
      Ez a két napos eső rendet csinált a virágzó virágok közt, földön van minden..és hideg...
      Az nagyon jó... most kell csővet cserélni? mikor megjön a pocsétás idő?nem irigyellek!

      Törlés
  9. Gyönyörűen alakul a hajócsipkéd! Terítő lesz?
    Igen, nekem is eszembe jutottak már a szürke hónapok színes virágok nélkül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...kisterítő lesz.
      nagyon nem szeretem idő volt most a hétvégén...eső,hideg, szürkeség volt ...

      Törlés