"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. augusztus 3., csütörtök

Újabb szív.

Egy nagyon gyors kitérő a nagy xszemes után,... mert  hamar kell...De jól is esett a""hamar""" himzés,olyan kis aranyosak a rózsák...Remélem majd aki kapja az is meg lesz vele elégedve...töltőanyag és levendula van benne...





 ez egy régebbi darab...

❤❤❤❤❤❤❤😄

Régebben megkeresett itt helyben egy ismerős, hogy látta a táskáimat meg a nesziket, amiket ajándékba készítettem egy közös ismerősnek,, tetszik neki,  nem -e segítenék, mert szeretne Ő is hasonlót varrni...
Természetesen igyekeztem minden tudásommal  segíteni ,és mintát is adtam, és meg is beszéltük, hogy mit hogyan... Nem kezdő, mert tud varrni, csak táskát nem varrt még...Sikerült megfertőznőm is rendesen, mert már a harmadik táskát is elkészítette...a cipzára meg valami kis mütyürt tett, ami irtó aranyos és mutatós volt...Kiderült, hogy pici tulipán a dísz,én meg azt nem tudtam, így megmutatta,és egy tartókát is kaptam ajándékba...






Legyen szép napotok, vigyázzatok a melegbe...Köszönöm hogy meglátogattál!!!

2 megjegyzés:

  1. Hát ez a varrás már ilyen, aki az útjába kerül, azt megfertőzi :)
    Ez a szívecske is szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a szívecske!
    Jó dolog segíteni.

    VálaszTörlés