"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. szeptember 15., péntek

Egy újabb szépség..

Elkészült a kis terítőm...nagyon érdekes volt az utolsó kör, hirtelen ránézve, nagyon bonyolultnak tűnt, kicsit tartottam is tőle, de kár volt...
Itt a blogon olvastam, Margarett blogján hogy a mintát facén találta..talán sikerül a linket is betennem, ahol a minta is található...Így utólag az egész terítő könnyű volt...persze amikor készítettem, azért nem vágtam volna rá egyből...De köszönöm.... a mintát, és hogy említés is volt róla...

 vasalás előtt

 Mint írtam már 20-as fonalból készült és a mérete  is látható   22-23 centi közt van...Hajócskával készült... 10 gramm.






itt a kis virágok, ami még különlegessé teszi a terítőt...


/www.facebook.com/AlenaleaTatting/photos/a.928587457175329.1073741828.927565437277531/1631770580190343/?type=3&comment_id=1632234630143938&ref=notif&notif_t=like&notif_id=1500809440126243

8 megjegyzés:

  1. szép lett! írod, hogy hajócskával készült. lehet másképp is?

    VálaszTörlés
  2. Vera, ez gyönyörű lett! Nagyon sokat adott hozzá az a csodás virágminta a szélén. Vasalva meg szinte rá se ismerni. Gratulálok ehhez a munkádhoz is, nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, én még a 2017.-es mintával szüttyögök, másfél sor van hátra. Te meg rohamléptekkel haladsz :-) Szinte suhan a hajó a kezedben!
    Ezt a szép kis mintát én is láttam és lementettem a gépemre.
    Csodaszép!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok...Annyi szépség van, alig lehet eldönteni, melyik is legyen a következő...Persze mindig van más kézimunka is... meg persze a "rendes" munkám is sokat kivesz...

    VálaszTörlés