"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. szeptember 22., péntek

Neszi, ami táska is lehetne....

Lehetne,a méretei alapján.Ez a neszi ötlet hirtelen jött,ami gyakorlatilag két nap alatt fejeződött be, ez részemről nagyon gyors, mert nem csak hogy időm kevés van, el is totojázok rajta... sokáig töröm a fejem hogy legyen a befejezés...Most tudtam hogy mit akarok,bár ezt a neszi mintát, már készítettem , mégis  volt min törni a fejem, mert igazi szuper munkát akartam készíteni,és tele zsebbel, amit az elődöknél nem varrtam .Ép elkészült,,,,,a fotók nem a legjobbak, hisz már késő délután volt tegnap, ráadásul egész nap esett az eső,és borult  is volt ...
Teljesen elégedett vagyok, mert nekem gyönyörűnek tűnt és úgy is sikerült ahogy elgondoltam...

Jött az unoka elköszöni....számára készült... bizonyára lesz mit beletenni...😢❤❤❤❤






















Még mielőtt a nagy esők jöttek...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, annyira tetszenek ezek a neszik! A fiatalok jól megtömik táskájukat tárcájukat , gondolom az unokád örült az ajándékodnak!

    VálaszTörlés
  2. Szuper jól sikerült neszi, ügyes vagy!
    Búcsúzás sokszor fájdalommal, szomorúsággal, kétségekkel jár :( Viszont hagyni kell a fiatalokat járják meg a saját utukat, hiszen tudjuk az "Ő" előmenetelüket a sikeres életben vetett reményüket szolgálja. Jó utat és sok sikert kívánok a fiataloknak!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz lett! Így kicsit Te is utazol az unokáddal :) (persze, biztosan nem csak emiatt)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok... most nem igazán tudok mit mondani...
    Ma hajnalba elindultak... a szívem tele bánattal...

    VálaszTörlés
  5. Szép lett! Mostanában én is próbálok géppel varrogatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig kézzel varrtál?Elismerésem...Géppel azért gyorsabb,,,,,,jó persze ezt is gyakorolni kell..mint minden mást!

      Törlés