"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. október 15., vasárnap

Próbára...

Amíg készült, azon gondolkodtam, hogy a jófenébe tudtam egy kicsit is megtanulni  a frivolítást, ezekkel a fonalakkal...
10-es fonalakkal tanultam, mert állítólag jó tanulni vele... nem tudom... Most megint elővettem,és egy kis mintát akartam belőle készíteni, ami végül is elkészült, de milyen áron, és hányszor vágtam, mert a bontást sem bírta...Ráadásul a pikók szétnyílnak, mint a tubarózsák..

Kicsit mosolyogva fogadtam, mikor meséltek  kézimunkások, hogy mennyivel jobb dolgozni vékony fonalból...Igaz, szebb és légiesebb az elkészített darab,de ennek előnye, hogy nem kell keményíteni, persze én a vékony fonalasakat sem keményítem.nagyobb a minta, jobban lehet látni...

Kezdő koromba nem szenvedtem ennyit, mint most,.nem is tudom hányszor vágtam is, majd leszakadt az ujjam, mert a gyűrűt alig tudtam összehúzni..Egy mintát ki is hagytam...ráadásul lehet hogy elvonta más a figyelmemet, mert nem hiszem, hogy olyan nehéz a minta, hogy ennyit rontsak...De kész lett, vágással is maradt benne hiba.szóval abszolute próba...

Fotózásnál  segítségem is volt, alig letettem, már Alex vizsgálta, vagy nézte hogy hol rontottam  el...😂😛

A mintát  a Pinteresten találtam...





 elmarásom...tervező:Mary Konior...köszönöm a segítséget!


 Ébredés...
















6 megjegyzés:

  1. Hú! Ez nagyon szép lett! Nem egyszerűen körbe megy,legyezőszerűen íves. Alex jóváhagyta, minden rendben.

    VálaszTörlés
  2. Cuki kis darab, nincs benne hiba! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerencsére nekem már nincs 10.-es fonalam, és 12.-es is kevéske. Az ember lánya ha ráérez a vékonyra már nem szereti a vastagabbat. Többen mondták és most te is. :-) Szóval tuti biztos. Én nem látom a hópihében a hibát, szép lett! Én most a dirib-darab maradékokból horgolok mindenféle színű díszt.

    VálaszTörlés
  4. a "végterméken" szerencsére soha nem látható, mennyi próbálgatás és bontás után készült el. ezek is szépek, mint a többi, egyetértek Alexszel :)

    VálaszTörlés
  5. Fabulous snowflake and glass mat!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok..igyekszem,de van hogy nehéznek tűnik egy minta, pedig nem az, csak más is foglalkoztatja az agyamat és nem figyelek,,Ráadásul ez az időszak eléggé lestrapál, de ez a fajta kikapcsolás feltölt és kell a lelkemnek, hogy tudjam csinálni az egész napos hajtásokat..
    Nekem van még jócskán erre-arra 10-es fonalam...több színes is.

    VálaszTörlés