"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. október 18., szerda

RP minta, "Bé" mint búzavirág.ősszel.

Olyan hamar elkészült, hogy szinte észre sem vettem...16-os aida, 2 szálal, puppets fonallal  hímezve.






 amíg fotóztam...Alex vigyázott rám... le kellet kapni


idén nem valami nagy virágokat hozott októberke... sok levél végén nem volt semmi... vagy lefagyott, vagy a madarak csipkedték le, mikor hajtottak ki....





 bimbóban...nyár és az ősz megfér egymás mellett... krizantém és muskátli..


Szép napot!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép légies kis minta.
    Nálam nincs sok virág, de ami van, az ezerrel ontja a virágát és gyönyörű! Nyáron alig-alig vegetálnak a kertben a növénykék, hiába locsolom őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Nagy kedvenc RP egyébként, bár az elején mikor kezdtem, azt gondoltam, hogy soha nem lesz kész a sok kis inda meg a szár..Egyszerűen idegesített...Valahogy bele jöttem, van még terv főleg ha nagyobb munka után vagyok, vagy kell valami "aprósághimzés" kikapcsolásnak,.

      Törlés
  2. tényleg hamar kész lett. csodásak ezek a kékek. Alex pedig olyan figyelmesen néz a kamerába...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A múltkori virág is pont ezekkel a színekkel volt kiírva...Én is szeretem az ilyen kellemes kékeket.Alex? Csak azt tudom mondani nagyon "jó fej"...Most nem lehet vele sétálni menni, a parkba, sok felesleges energiája marad.Ebzárlat van, de most még időnk sincs úgy rá, csak a sima játék marad, még az is nehezemre esik mostanában.
      Az utcába sétáltunk, minden házból a gazdák is előjöttek, olyan nagy ugatás fogadott bennünket..

      Törlés
  3. Szép ez a búzavirágos, ezt nem hímeztem anno.
    Nekem sem olyan nagy ám a virág az októberkén! Csak közelről fotóztam.
    Cuki ez az Alex! Megnyugtató a jelenlétük, nem igaz?
    Ki kell élvezni a virágokat, amíg vannak, próbálom felszippantani a látványt a tudatalattimba én is :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz időd még kihímezheted, hamar megy....
      Még ilyen aprókás, vagy virágtalan októberkém sosem volt...Olvastam a "madarasoknál", hogy ami nálunk van apró madarak /zöldike és társai,/ szeretik a friss rügyeket bimbókat..Vagy ők legelték le, vagy a fagy volt a ludas...
      Bármerre megyek az udvarba Alex ott van..Akkor van baj, ha látja hogy rendes cipőmet húzom.. rohangál, megáll a póráz előtt, volt már hogy le akarta venni a helyéről..Nélküle semmit nem csinálok, még öntözésnél is nagyon aktív...Szóval imádni való...
      Majd a kopár időben milyen jó lesz visszanézni, a szép virágokat, a fákat... Sajnos hamar itt lesz a nem szeretem idő is...

      Törlés
  4. Beautiful piece of embroidery
    Alex is gorgeous
    Beautiful garden of flowers

    VálaszTörlés
  5. Melyik?
    és igen...Alex nagyon aranyos...persze a cica is...

    VálaszTörlés