"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. október 24., kedd

UFO is lehetne..../szél is támadt/

Még tavaly valamikor ilyen tájt álltam neki, mert egy kedves ismerősnek a szülinapjára szántam...Évek óta kis hallowenes aprókát kap...de hamar rájöttem, rosszul választottam,akár az anyag, akár a fonal miatt..nagy felelőtlenség a részemről 1 szálal hímezni...Akkor valami gyorsabb varrni való után néztem, ezt meg becsomagolva eltettem...Nem szeretek kézimunkát eltenni, mert félek, sosem lesz utána befejezve...
No de most elkészült...igaz a madár szárny nem a minta szerint ment, eltévedtem...de igy egyedi...
A mintát a Pinreesten találtam...A befejezés... nem tudom,de valószínű megtartom magamnak, hogy emlékezzem rá, hogy soha ne álljak ilyen hímzésnek. Nem, az én szememnek való,próbáltam a nagyítót is, de  azt hittem leszédülök a székről..Nem nehéz minta,mégis sokáig kitartott,de lényeg hogy nem a szekrénybe félbehagyva lapult.




A tegnap éjjeli szél elért bennünket,éjjel egy óra után egy szemet sem aludtunk.csuda van az udvarban...Sokszor gondoltam azt, hogy majd valahol az utcába találjuk meg a fóliasátrakat...Féltem és borzasztó érzés volt...A szél volt az erősebb, nem bírta a fólia,délutánra jött a fiunk....egy kis darab fóliával is alig bírtunk hárman megbirkózni,,,.a szél tombolt, a jéghideg eső,vert bennünket és  ahogy lefért... úgy esett...Lelkileg fizikailag  nagyon megviselt bennünket..Ma éjjel is tombolt,és a mai nap is így múlik el
széllel, esővel....40 milliméter esett tegnap óta...Ami virág kimaradt, mindent szétvert a szél és az eső...
Az udvar, mint ahova bomba robbant úgy néz ki...A takarítás várat magára..

A cinkék valamit érezhetek, mert  az ablakra támadtak... verték a kilincset, behúztam a sötétítő függönyt, de fejük úgy kopogott, azt hittem túl sem élik...Valahol olvastam róla, hogy miért is ez a furcsa viselkedés, de nem emlékszem rá...!!

Legyen szép hetetek!Legyen szebb időnk!!!

7 megjegyzés:

  1. Sosem szerettem a szelet, de még így olvasva is megdideregtem ! Borzasztó lehetett, a madarakat sajnálom, de attól is féltem volna , mint a Hitchcock filmben - brrrr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szerettem a szelet soha... Megértelek...
      Szerencsére megúszták a cinkék az ablakra való támadásukat...Láttam a madarak cimű filmet... mit is mondjak... féltem...

      Törlés
  2. Jó hangulatú minta, szépre sikerült! A szél felénk is tombolt, őrült módra. Ijesztő volt nagyon, szerencsére mára már elmúlt, gyönyörű időben volt részünk. Remélem felétek is minden rendben van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juciká!
      Láttam az időképen,a széltérképen, hogy az egész ország piros nyílakkal volt tele,és mindenütt tombolt a szél..
      Tegnap gyönyörű idő volt, péntekre már megint, sőt hétvégére nem valami jó idővel kecsegtettek, de remélem ki hagy a szél.... félő ezt a sok tomboló szelet nincs az a fólia amit hosszú távon kibír...

      Törlés
  3. Tetszik a hímzésed, kár, hogy megszenvedtél vele.
    A szél borzalmas volt, napokig tombolt. Nálunk redőnyöket tépett le, szerencsére nem a miénket.
    Sajnálom, ami nálatok történt, remélem, azért nem lett nagy károtok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Lényeg hogy kész,én sajnálom mindig hogy apróbb lyukú anyagra nem tudok hímezni, mert ugyan nagyon tetszik...másnál.
      Sajnos, a későbbi napokban is történtek kisebb károk, amiket még felfedezés után rögtön megtudtuk oldani...Nincs az a fólia és váza, ami ilyen nagy nyomásnak ellen tud állni..nagy szerencse is kell hozzá..
      Mindig nagy rettegés és félelem fog el ilyenkor...

      Törlés