"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. február 17., szombat

2018 Renulek Tavaszi terítője...1-4.kör.

Elkezdődött még januárba az új kihívás, alig vártam ,hogy idén mi lesz. amin lehet szöszölni...
Az hogy nem mutattam semmit, annak oka, hogy nagy rendes terítőre sincs igazából megjegyzés, miért is lenne egy pici középre...Csinálom, csak nem lesz olyan sűrűn körönként bejegyzés róla...
Idén megint előrébb léptem fonal ügyben... sokáig 10-es fonal volt amivel  dolgoztam, aztán 12-es, 15-ös, 16-os... most pedig a 20-as fonal amivel próbálkozom...Ez a terítő fonala  a névnapi ajándékom... amit  itt is köszönök...de még nem mutattam...
Nem tudtam dönteni melyik fotó legyen...igy mind itt van.







3.kör.






Az első kör...és ...rögtön a második gyűrűnél elvétettem...ajaj... van ilyen.


hozzá tartozik, láttam Katánál,és olvastam ,hogy  már az első körnél vágnia kellett mert rontott.Én meg mosolyogtam, hogy vajon  mit ., és hogyan lehet 6 gyűrűt rontani...Kérem szépen így...Én ugyanabba a csapdába kerültem, azzal, hogy én újra  kezdtem...lehet hogy Kata is... Szóval ne ítéljünk elsőre...Bocsánat... Utána ment szépen minden, egy kört sem rontottam....és eszembe jutott egyszer régebben hasonló kis mintát már készítettem, csak úgy várt a végleges befejezésre, hogy ne kis terítő legyen...gyorsan valami kis ajándéknak való kellett...és akkor jött az ötlet... az illatpárnára...
Zsinór és gyöngy felhasználásával készült...Persze  levendula és tömőanyag is került bele...




ép besütött a napocska. ,igy nem a legjobb fotó készült, de a lényeg látszik.....



 a székre nem tudott felülni...így a polc volt a bújó hely és persze így volt teljesen közelünkbe...

igy tud nézni... ha kint van...

Jó pihenést kívánok minden kedves látogatónak!

8 megjegyzés:

  1. Jaj, azok a tündéri állatkák!
    Amibe kezdtél szuper, mint eddig minden hajócska. A zsinór és szalagos végkifejlet nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ügye?Majd kiváncsi leszek, mennyire hozz a minta lázba... vagy mennyire lesz kedvem végig csinálni!

      Törlés
  2. Tetszik a tűpárna! Csipkék pedig csodásak.
    Érdekes néha előfordul, hogy mindjárt a kezdésnél hibát követünk el, talán enyhe figyelmeztetés, több odafigyelést igényel a darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már többször készült ilyen vagy ehhez hasonló tű párna, vagy illat párna...Néha kell valami új...
      Nehéz bontani, sőt sokszor mire felbontod ahol vétettél, a fonal is tönkre megy, a végeredmény mégis a rossz kivágása,de akkor meg ott marad a sok fonal vég... szóval jobb figyelni...

      Törlés
  3. Verám csodás lesz a Renulek féle terítő, de a fonal nem lesz elég hozzá! A csomagban nem volt teljes 50 gr, így ha tudod tégy bele fehér csíkot, mert ahogy Renata figyelmezettet mindenkit kevés lesz az 50 gr fonal! :-(
    Cukik a szőrös gyerekek :-)
    Szép lett a kis illatpárna nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom...bár nem mértem mennyi fonalat kaptam, de régebben is kaptam ebből a fonalból...és ha mégsem elég, akkor ott a fehér, vagy az az erősebb sárga...de köszönöm...

      Törlés
  4. Alexnek nem lehet ellenállni, és szerintem ezt ő is tudja :)
    Az illatpárna nagyon kedves lett, jó ötlet volt. A terítő meg...érdekes látni, ahogy alakul. Azt hiszem, sosem tudnám ezt megtanulni. Nagyon tudsz Vera!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El is varázsol ez a szörös gyerek...és csak ép nem tud válaszolni...
      nem biztos hogy nem tudnád megtanulni...Látod biztos milyen ügyes emberkék vannak a facén...ahhoz képest énnekem évek kellettek, mire eddig eljutottam...mások meg elsőre olyanokat készítettek, hogy csak lestem...nehezen tanuló voltam, vagyok...

      Törlés