"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. február 21., szerda

"Porg""" saját lábán áll..

Nem tudom mi a jelentése a "PORG-nak",////filmfigura/// de egy biztos, hogy saját lábán áll...Igaz, amikor már a lábakon babráltam, mondta Apa, úgy se fog megállni, majd ki kell támasztani, nem kell akkorra felhajtást csinálni...De meg kell hagyni,rettenetes kritikus... úgy hogy nagyon össze kell kapnom magam, a legkisebb hibát is észre veszi..//Persze nem baj...//Nem mondom hogy minden simán ment,bár nagyon jó leirás és fázis fotók voltak, hogyan kell elkészíteni.Így utólag azt mondom, nem is volt nehéz... Jópofa kis figura lett, DE HOGY SAJÁT LÁBÁN megáll, azt nem gondoltam volna...A kis rózsaszín fül vagy dísz maradt le...
Remélem az unokának is tetszeni fog...nekem is lesz egy...Egy biztos... nincs az a pénz, amiért megcsinálnám ...
Most nagyon sok fotó következik...

Ezt a szemet nagy nehézségek árán vettem..Most hogy már nem kell, több helyen is találtam...ahah....De megjött Kínából a csomag szem... három hét alatt, aránylag fillérekért, ingyen szállítással...Nálunk meg centivel méregetik a borítékot,méricskélnek... nem tudják, mennyit kérjenek  és csak hazai  csomag küldést említettem...Szóval itt tartunk.....

.




 az első pillanatban megijedtem, hogy ,hogy fogom én ezt meghorgolni....apámmmm simán...és élveztem is...


 hhhhát nem aranyos?

szárnyak és lábak...


bocsi a kupiért, de úgy tudok dolgozni, ha minden ami kell ,körülöttem van...










feltűzve, hogy hova lesz varrva...bevallom nekem nehezebb volt az összeállítás, a varrás, mint maga a horgolás...Tömő anyag is eltűnjön, ne is lehessen látni...



hhhát nem aranyos????

 szemek.......


Köszönöm, ha végig nézted...

11 megjegyzés:

  1. Imádom! Szájára ahogy ránézek olyan, jó kedvem lesz talán mert szomorúan csücsörít nem tudom de, nagyon tetszik! Végül is nem a meghorgolása jelent nagy feladatot ezeknek a figuráknak, inkább az összeállítása küzdelmesebb mert ha nem jó helyre kerülnek a részei, nagyon nyomik tudnak lenni.
    Van pár figurára való szemed, most már nincs előtted akadály. Jó sok horgolni valót kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tudod milyen érzés, hogy ezek a kis figurák, befurakodnak a szívünk közelébe...
      72 darab figurát tudok készíteni, abból amit Kínából rendeltünk,plusz amit még vettem szemeket... annó..Szóval ha élek még egy darabig, lesz figura is horgolva...

      Törlés
  2. Kis cukiság amit horgoltál, biztos lesz örömködés.
    Jó sok szem van a birtokodban, horgolhatsz egy ideig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár nap és kiderül tetszik e az unokának...Újra magunkhoz ölelhetjük, ... és majd egy hónapot itthon lesz...

      Törlés
  3. Nagyon aranyos lett! Nem csodálom, hogy magadnak is készítettél :D
    Hű, Vera, ennyi szem! Most aztán készülhetnek a figurák! :)
    Egy picit körülnéztem én is a képkeresőben: nagyon cukik vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És látod, ezt is megoldottad, hogy megálljon. Nincs lehetetlen számodra :-)

      Törlés
    2. Igaz hogy aranyos lett, nem akartam magamnak készíteni,,,De amikor a fonalat vettem,kisebb figurát gondoltam ,de nem volt sötétbarna ezért a világosabb színt vettem meg...de Apa szerint...és igaz is volt, ha már horgolom, eredeti színnel...igy egy másik fonalat vettem, de az vastagabb...más márkájú is..
      Aztán mikor kész lett, gondoltam egyet... hogy mégis csak elkészítem ebből a világosabb barnából, meg szerintem sokkal kisebb is lesz, jó lesz akár kulcs csomóra is...Csalódtam , mert mint kiderült, majdnem akkora lesz mint a sötétbarnából horgolt...Igy nem akartam már visszabontani, igy aztán magamnak készítem el...

      Törlés
    3. JJJja és a véletlen műve hogy megáll a lábán...

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm... 72 darab figurára elég... a szem...

      Törlés