"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. július 13., péntek

"Cicákok"

Elkészült a második cica is, még régebben...Olyan élvezetes horgolgatni, hogy nem unalmas ,és kiváncsi is voltam, mennyivel lesz másabb, más fonalból...Az előző, csak zokni fonal,míg ez ALICE DÍVA  a fonal.A nyaka és a teste közt, egy műanyag gyűrű került, hogy stabilabb legyen és később se bukjon le a kis helyes pofikája.Tapasztalat hogy nagyobb babánál, hiába tömtem szorosra, később lehajolt a feje, igaz nem nagyon, de el kezdett lefele nézni...Közben már a harmadik cica is készül... már darabokba áll.Esténként horgolok pár sort, mielőtt az én fejem is lebukna meg a szemem.






Alex nélkül nincs fotózás.







❤❤
 ...és akkor egy kis virág kavalkád is...










Köszönöm a látogatást...Szép hétvégét és jó pihenést!

15 megjegyzés:

  1. Na, most már nem unatkozik a cica sem. Alakul a csapat :)
    Nagyon helyesek! Bírom a helyzetbe állított "cicákokat", különösen azt a képet, ahol a farakáson ülve folyik a békülés (a kék, mintha duzzogna kissé :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól látod...de én meg szeretek velük "eljátszani"
      Amikor a mintát találtam , valahol olvastam hogy "duzzogoscica" volt írva...Akkor legyen...és köszönöm ,hogy írtál és itt voltál.!

      Törlés
  2. Gyönyörű virágos kerted van. Cicák aranyosak, Nálunk például fogyó eszköz úgy a kicsik, mint a nagyok. Mostanában horgoltam egy pár apróságot ......és nincs egy sem, megint kellene pár figura. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juciká... virág van itt meg ott, meg ahol egy pici hely van, virágoskertem sajnos, vagy szerencsémre nincsen!NNNa látod...hogy eltűnnek ezek a kis szépségek!Kiváncsi vagyok mi lesz az új figura...

      Törlés
  3. Nekem Alex a cicákkal jön be, ügyes voltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,,,ááá nagyon szeretem készíteni ezeket a kis figurákat!

      Törlés
  4. Alex is bírja a cicákat! És én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Örülök hogy újra előkerültél, Te kis elveszett...csak remélem hogy még jössz ide...Valamiért nem tudok írni a blogodra...és nem ilyen fényes a kép mint az enyém is...

      Törlés
  5. Aranyosak a cicák - de találsz nekik gazdát ? Gondolom nem magad kedvére kötögeted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...nem keresek gazdát nekik...De... saját magamnak készítem...és egy egy elmegy ajándékba...PÉNZÉRT SOHA...!!!
      Mikor kérdezted elkezdetem számolni..Egy biztos nem érné meg pénzért készíteni,sokan árunak,el sem tudom képzelni,hogy haszna legyen rajta...

      Törlés
  6. A te cicáid is nagyon aranyosak!!! Ha nem találnál nekik gazdát hozzám jöhet(nek) :-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Bizonyára lesz gazdája... részben ajándék, részben saját magamnak készítem...Imádom az amigurumikat...

      Törlés
  7. Aranyosak ezek a cicák így meg úgy pózolva is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..Soha nem tudom melyik a jobb fotó,nem tudok választani..Kicsit olyan ,mint mikor a babákat öltöztetted... csak én beállítom őket...

      Törlés