"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. július 19., csütörtök

Nyuszi és társai...

Nagy nehezen eljutottam, addig, hogy legalább egy fázisfotót tudjak mutatni,mert csak nem állt össze,hiába a sok öltögetés...Nagyon sok munka van benne, és elhiszem, hogy most látni hogy mégis csak kivehetők lesznek a figurák,a sok szín kavalkád ellenére...A sok lila és kék színárnyalatok láttán, nehezen képzeltem el, hogy jól fog mutatni...és az összhang most  mégis megcáfol.Kellemes színek... de szerintem túl van bonyolítva...Pl.. a két lila közt szinte egyáltalán nincs különbség, de ha egymás mellé kerül , még más szín is, egész mást mutat...Eddig lázasan rá voltam kattanva, minden kis szabad percbe hímeztem, mert látni szerettem volna, hogy mit is  fog mutatni a kép...Van más apróság is, amit kéne hímeznem, ...most jó szívvel pihentettem kicsit... mert tudom menni fog...voltak kétségeim...










isteni, édes ,finom ...és saját...

Köszönöm a látogatást!

7 megjegyzés:

  1. Az a sok lila egymás mellet kiemeli és térbeli hatást ad a képnek és attól az egy fekete szemtől már sokkal láthatóbb a nyuszi. Jó lesz bizony a végeredmény nagyon! Ezért szoktam én is a nagyobb képeknél kis pihenőt tartani mert közben rengeteg apróságot kell készíteni így halad minden a maga módján :) Szépek a paradicsomok!

    VálaszTörlés
  2. Ez a sok színváltás nagyon macerás lehet. Ehhez aztán kell türelem meg kitartás :)
    Nincs is annál jobb, mint leszakítani egy saját paradicsomot a kertből.

    VálaszTörlés
  3. Wonderful work, it’s going to look beautiful when finished

    VálaszTörlés
  4. Basszus, de jól néz ki a fotón a kép!
    A paradicsomot szépen tálaltad.

    VálaszTörlés
  5. Hű, de jól haladsz a képpel! Szuper jól látszik a nyuszi a sarokban és az összes részlet is nagyon szépen kirajzolódik.
    Nem szeretnéd kitenni az eredeti képet oldalra, hogy láthassuk, milyen lesz végül?

    VálaszTörlés
  6. Menni fog az, csak itt lehet, több türelem kell. Az a paradicsom...először azt hittem, valami gyümi.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok...Tudom a sok idő mellé kell türelem is, kell.Feltett szándékom hogy az eredeti képet felteszem, hogy nyomon lehessen követni a kép alakulását,ráadásul mindig én is kérem másnál...Azóta sem tudtam letenni, mert hajt a vágy.,hogy nagyobb részlet kész legyen.

    VálaszTörlés