"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. augusztus 19., vasárnap

Zsinórcsipke...

Újabb készült el... Izgultam megint, ráadásul a rácsozás nem a legjobb lett, van mit gyakorolni...Kár hogy nem lehet menet közben javítani, hisz lebontás után látható csak, hogy mit is mutat az összkép...Ezt rögtön kicsit átmostam, mert annak ellenére hogy olvastam, hogy az indigó fog, én a mintát csak igy tudtam átmásolni anyagra..Az első  átmásolásnál nem fogta meg a zsinórt, így bátran újra ezt a módot választottam, ami  most mégis csak fogott...Szerencsémre simán ki jött,ebből az apropóból lazán keményítettem is...Bevallom, most sem tetszik  a keményítés,, mint a hajócsipkénél sem.///jó lehet itt a fotón alig vagy nem is látható az indigó nyoma, de szabad szemmel látni./////
Úgy gondolom, akár terítőnek, akár karácsonyi dísz is lehet belőle, mégha kicsit nagyobb is mint a hagyományos díszek...Már a következő darab is készül... kell a gyakorlás...
a zsinór 10-es Eldoradó Puppets, a kitöltés 16-os Eldoradó Puppets.









                                                                                 ❤

érdekessége ,ahogy ül?  fekszik? kitárt szárnnyal a faág tetején...a galamb


Jó pihenést, köszönöm hogy benéztél:::::

3 megjegyzés:

  1. Engem ebben a formában az Írcsipkére emlékeztet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van hogy nehéz külön választani, hogy melyik is,de ez zsinórcsipke...Mikor válogattam a mintákat a pinteresten, bizony nem tudtam melyik csoporthoz is tartozik amit ép menteni akartam...olyan nagy a hasonlóság...Egyébként a riseliőzés is hasonló...Az ír csipkénél elég kacifántosak a motívumok,arra azért már nem vállalkozom hogy alapokat kicsit megtanuljam..

      Törlés
  2. Szuperjó! Fantasztikusan ügyes vagy! Látván a "most készül"-őt, elgondolkoztam, hogy hogy is készül...? :)

    VálaszTörlés