"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. június 29., szombat

Madarak.../Veronique Enginger/

Elkészült....Már csak a keretezés van hátra...Olyan  hamar kész lett, hogy észre sem vettem,igy az utolsó fázisokról fotó sem készült...Minden percét imádtam, csak úgy siklott a tű, nagyon jó volt hímezni..jó volt látni ahogy alakul.Igazi szerelem hímzés volt, kedvenc színeimmel...
Az anyag:::28count,,, 24 szín...99x145xszem A fonal :::Rosace




Köszönöm a figyelmet!!!

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :). Valóban gyors voltál

    VálaszTörlés
  2. Ez az igazi szerelem hímzés, észre sem veszed, s kész van. Eggyé olvadsz vele. Ez nagyon jó, látod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az bizony!Vegyes érzéseim voltak...örültem is, hogy kész, mert egy sokkal nagyobb , újabb szerelem kezdődik...vegyes gondolataim támadtak, nem- e nagy falat, fel nőttem -e eléggé az adott kézimunkához..Majd eldől.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett ez a hímzésed, nem csodálom, hogy "szerelem" lett belőle. Ritkán jön össze a kettő tetszik is a minta és jó is varrni, neked ez sikerült. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon jól összejött minden!Aggodtam , mikor elkezdtem, sikerül -e., most hogy kész, keretbe is van már, látom minden nap,egy öröm fog el, hogy ez is sikerült, mehetek egy újbb lépcső fokot feljebb.

      Törlés
  4. Nagyon irigylem ezt a képet, amit kihímeztél, igazán szép alkotás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Régi vágyam vált valóra,e madaras képpel!

      Törlés
  5. Csodás lett ez a madaras kép! :) Kíváncsi vagyok, milyen lesz majd keretezés után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Semmi extra, semmi különlegesség!Tök egyszerű, keret, ami itthon volt! Igaz eredetileg nem ezt a keretet képzeltem el, de nem akartam kisebb keretbe beletúszkolni, csak azért mert annak a színe jobban tetszett.

      Törlés
  6. Gyönyörű lett! Igen, amit szeretünk azt jó érzés készíteni. Pedig nem volt kis munka ez sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Való igaz, azt gondoltam, könnyű, kis minta, a nagy hímzés előtt jól jön egy gyors sikerélmény..Annyira gyors azért mégsem volt, ráadásul én lassan is hímzek,és keveset tudok ülni is, a lényeg hogy kész

      Törlés
  7. Прекрасные птицы!!! очень красивые!

    VálaszTörlés