"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. szeptember 20., vasárnap

.......csokor

 Egy újabb év telt el ,egy újabb szülinapi csokor...egy évvel öregebb  az ember...Minden évben különleges csokorral lep meg a fiam .Nem gondoltam, hogy 2 hétig  megmarad...Egy kicsit szakmai szemmel is néztem, a hagyományos régi megszokott díszitő zöld már nem divatos, ellenben, varúháj, és különböző levelek,, ágas-bogas díszek,  amik nálunk nincs is, külföldről hozzák...az van, drága pénzért. Érdekes, mert mint a kamilla, olyan kis apró virág bírta fölényesen a többivel szemben legtovább.. Hiába... változik minden....

Ma újra mentünk paprikáért, csak egy nap telt el, és ma ugyanaz a paprika már vagy 50-80 forinttal hosszabb volt...Hogy hova jutunk... kitudja...

Hiába próbáltam mindennap vissza állítani a régi bloggert, tegnapra eltűnt a lehetősége is...Nem értem ezt sem... ha valamit egy kattintással eltudtunk intézni, most  miért kell többet kattingatni...és ami egyszerű, nagyszerű, működik, miért is kell megváltoztatni? Ettől nem leszünk többen..... az ember idegbajt kap tőle...Persze máshol is lesz változás, most még mindennap vissza lehet állítani a régire, aztán ott is jön az új, tetszik vagy nem, teljesen mindegy,,,,

Nem értem ezt sem, mint sok mást sem... minek érdeklődnek, úgyis az van amit kitalálnak... mint mindennel igy van...

Folytathatnám, de azt gondolom semmi értelme nincs, itt puffognom.

 Szép hétvégét, jó pihenést!









13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű csokor!Boldog Születésnapot!!!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen nagyon sokáig erőben egészségben! A csokrod nagyon szép, és ahogy írtad is kár mérgelődnöd tenni úgy sem tudunk semmit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.... hezitáltam, feltegyem e, , de eddig a többi csokor is felkerült.
      JJJa és mindennapra jutna, amiért moroghatnánk

      Törlés
  3. Isten éltessen drága Vera! szeretettel kívánok Neked nagyon jó egészséget, sok örömet, kedvet, erőt mindenhez <3

    Na, hát a bloggert én sem szeretem az újat, amíg lehetett mindig visszaállítottam a régire, de ahogy írod Te is, már ezt az opciót is megszüntették. Bár már ezt is lassan megtanulom. Lassan belejövünk, mire megtanuljuk megszűnik érdektelenség miatt, vagy ki tudja.
    Ölellek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi... Sokszor nem is értem, hogy ment el az idő ennyire...és hihetetlen, az is, hogy azt kell mondanom, hogy 65....Máskor meg valami olyan érzés fog el, hogy megéltem... Anyu nem sajnos..
      Amilyen csendbe telnek a napok, olyan volt a szülinap is...
      Utálom az új dolgokat, mégha haladni kell a korral, a divattal...
      Nem gondolom, hogy ez miatt begyöpösödött, vagy maradi lennék...Nem attól valaki, hogy hajhásza az új módit., kergeti, fut az új dolgok, kütyük után

      Törlés
  4. Boldog születésnapot!

    Igen, nagyon sokszor megkérdezik a véleményünket, ami bekerül a "fiók" mélyére, és az lesz, amit kitaláltak, még ha rosszab is mint az előző volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Ép ezért engem már nem érdekel, ....nem szoktam visszajelezni már.

      Törlés
  5. Isten éltessen nagyon sokáig erőben, egészségben, boldogságban szeretteid körében!
    Örülök hogy feltetted a csokrodat, olyan nagyon kedvesek ezek a napraforgós csokrok! Igen, változik a trend mindig, de nem biztos hogy jó irányba.
    Nem szeretem én sem az új bloggert, de nem tudunk mit tenni, nem kíváncsiak a véleményünkre. (Itt sem!)
    Legyen nagyon szép az új heted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szoktam nézni, ki milyen csokrot készít, vagy kap.és bizony nagyon nagy változás van ebben is, és a csomagolásban is... Nekem kicsit fura sokszor az "új" csokor, nyakban kötik meg...Én ebben is maradtam a régi megszokott csokor kötésben...
      Miután már csak az új felület van, igy nincs más, mint ezt kell megtanulni, megszokni!
      Viszont kívánom, hogy szép heted legyen, bár lassan vége az új hétnek is!

      Törlés
  6. Nagyon boldog szülinapot kívánok! :-)

    Nekem a szerkesztéssel gyűlt meg a bajom, nem tudom tologatni benne a fotókat :-(, a könyves blognál sokkal praktikusabb volt úgy. Amúgy tetszik az új felület, a facebook is új, ott még a régire váltok én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nem tudom, másnál hogy megy, mert nekem mióta a blogom meg van, igy működik, hogy középen vannak a képek, és két oldalt a blogok amiket olvasok...
      A FACE... majd azt is megszokjuk... egy biztos, nem váltok a fekete színre, mert nem látom .,,.és nem tudom olvasnia fekete felületeket...

      Törlés
  7. Boldog szülinapot,jó egészséget kívánok az elkövetkezendő évekre!
    Biztosan van oka amiért változtatnak a bloggeren , hiszen a technikai dolgok rengeteget fejlődnek, újúlnak. Természetesen már nem akkora változások vannak mint 10-15 évvel ezelőt, hiszen én akkor kezdtem ismerkedni az internetes, számítógépes "világgal" akkor nagyon új volt minden, de megszerettűk és már a mindennapok része lett. Ezek az apró változások lehet csak annyit tesznek, hogy kevesebb helyen tudják ebben a formában tárolni a már meglevő, ingyenes tartalmainkat. Lehetséges már jobban illeszkedik a jövendő okos eszközeinkhez, haladni kell a korral.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Tudom és biztos , hogy igazad van ,kell az újítás, de nekünk ez még sem tetszik... vagy inkább nekem...
      Nem véletlen van hogy egy új gép, két év múlva lassú, elavultnak számit...(tudod A Norbi mondta).
      Én csak azt nem értem, ha valami új, és kell oké, de miért kell kétszer annyit kattingatni.
      Ha valamit megtudok csinálni egy mozdulattal, nem ötször annyi erővel csinálom meg...Gondolom azért érted...

      Törlés