"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. szeptember 28., hétfő

Kiruccanás 2.

 Vasárnap Orfűi  kiruccanás után, hamar jött a következő séta, de elég későn  indultunk, és tudtuk, csak egy séta a tó partján, míg a  fiam, és a rokon lányka kenuznak. Nem is gondolná az ember, hogy ez a félkilós Saci is hogy tud húzni, mert mindenre kíváncsi, mindent meg kell nézni...mindent meg kell rágni. Ahogy a nap, bukott le, minden pillanatba, mást mutatott az égbolt.














látatok már ilyet ,?,,,nekünk nagyon tetszett..... én meg simogattam, hátha szerencsénk lesz, de nem lett









Teljes sötétbe, álltak neki jogázni a tavon  egy csoport tagjai, mindenki  egy deszkán...Tudom nagyon rossz minőségűek a fotók, de szerettem volna megmutatni...Nagy élmény, mert mintha csak árnyakat láttunk volna a sötétbe, ami igaz is...Azért vannak a víz közepében, hogy igazi csend legyen, ne mozogjon a víz, és ha beleesnek a vízbe, ne vágja el a kagyló a lábukat...
Ha többet szeretnél tudni, írd be a keresőbe hogy "vízijoga."..
Eszembe jutott milyen jó is volt, amikor jogáztam...és ami igaz is én  szőnyegen a szobába....













Mire letelt a kenuzás ideje, teljes sötétbe öltözött a környék...Mi jót sétáltunk, nézelődtünk...és az a csend és nyugalom...Ráadásul egyenlőre az volt az utolsó szép és kellemes idő.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fotók. Én nem tudok úszni, így a "vizes" dolgok valahogy kimaradtak az életemből, de szívesen sétálok pl. itt az Öreg-tó partján és olyan szép környezetben is amilyet a képeken látni. Igazi pihenés, feltöltődés nekem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudok úszni... sem...de ettől függetlenül szeretem az ilyen szép tájakat, partokat.

      Törlés
  2. Vízi jóga...mit ki nem talàlnak! 😀
    Gyönyörűek az esti fények!!!
    Itt volt a nászútunk ezer éve, ilyenkor szeptemberben. Nagyokat kirándultunk, sétáltunk, ettük a "puculós diót"...azért is olyan kedves hely nekem. ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? én is most hallottam először a vizijogáról. Látszik hogy a médiákat nem bújom.
      Már megérte a bejegyzés, mikor szép emlékek jutnak róla eszedbe.!

      Törlés
  3. Köszönöm a képes beszámolódat! Érdekes lehet ez a vízi jóga!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvastál ,és megjegyzést írtál!

      Törlés