"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. december 13., vasárnap

.....Mára...

 Ezek legalább friss fotók, nem úgy mint az október-november csak úgy "elhússant", nem volt már aktualitása...így elmaradtak.

Kis "szellőztetés "közben  kattingattam, tanulmányoztam a telefonomat, mert a régi, időközben felmondta a szolgálatot.

Semmi érdekeset nem tudok mondani...beszéljenek a fotók...és köszönöm, ha megnézted!

Köszönöm, a figyelmet, mindenkinek, jó készülődést és jó pihenést, lelki nyugalmat!

















Eddig már mi is eljutottunk...

3 megjegyzés:

  1. A fólia tetőnek hirtelen azt hittem domboldal hóval fedve, már éppen irigykedni akartam :)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes felhők, te meglátod és fényképezed , nekem fel sem tünnek. :) csak ha borús az idő.

    VálaszTörlés
  3. Legalább itt látok nálad egy kis kék eget, sokszor már azt sem tudom hogy néz ki. A szürkeség minden nap, nálunk ez van.

    Jók a fényeid, szeretem. Hangulatosabb így a ház, tényleg jó látni, jólesik a lelkünknek.

    VálaszTörlés