"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. december 6., vasárnap

Még szerencse...

 Még szerencse, hogy a küldőzgetős, webes vásárlásokban nem szoktam részt venni, többek közt kártyám sincs, igaz már lehet után vétel is fizetni, ami ép nem occso, de ha nem lehet másképp beszerezni, néha kénytelen az ember ilyen netes vásárláshoz folyamodni...

Apa már régóta szeretett volna műfenyőt venni, az

ennyi volt a hóból... szerencsére.






 élő egyre drágább, nekünk meg amúgy is kicsi kell, mondván két év alatt már meg is térül.. Én nem annyira voltam oda az ötlettől...de ahogy nézelődött, megtalálta az " fáját", rögtön hívta is őket, megrendelte, mondta az eladó, már két nap alatt itt is van... Igaz hogy nem igy történt, mert egy hét is kellett , hogy rámozduljanak, persze tudom, most nagyon sokan rendelnek, sokan vannak ilyen balekok mint mi. Az időmből kitelt hogy vártam itthon őket...

A kibontás után ért a csalódás.... nem is tudom elmondani mekkora.. Nem véletlen, hogy mindig bizalmatlan voltam, igy látatlanba vásárolni...Nem látom, nem tapogathatom meg... nem látom jelen esetbe milyen a fenyő tűskéje... , mert a kép nagyon szép...A képen lévő fa ,és amit kaptunk ,köszönő viszonyba sincs... a tűskéjéről meg nem is beszélve...Még aznap írtam.. aztán még párszor, mire  válaszoltak, fel is hívtak... Ez egy kész félrevezetés a vásárlókat...Közben gyorsan oda írták, hogy csak csökkentett árban veszik is vissza .Ez egy nagyon jóóóóóóóóóóóóó.plussz én kifizettem a szállítást és még egyszer kifizethetném, hogy vissza küldjem...

Letiltották a hozzászólásokat.. ez egy ocsmány dolog...nehogy ártsanak az eladásba, akik reklamálnak.

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉs megtehetnek ilyeneket...ünnep ide- ünnep oda. Mert nem zsákba macskát vettünk, a képek alapján választottuk ki a fát.

Hogy vissza térjek a fához, amúgy sem  érzem, hogy  ünnepek jönnek, ez a fás téma meg egyszerűen dühít. , hogy milyen szemét emberek vannak, hogy tudnak aludni jó szívvel. Tudom el kell engedni ezt az egész történetet..

💓💓💓

másik történet, mennyire más...

 Rendelt nekem  a  barátnőm anyagot, de az eladóhölgy rosszat tett a borítékba, reklamáltam, sűrű elnézést kért, és másnap visz árúként elvitték a rossz anyagot ,és megkaptam a megrendelt anyagomat...Szóval ellehetne intézni ha valaki úgy áll hozzá.

Köszönöm hogy elolvastál... Jó készülődést...


10 megjegyzés:

  1. Huhh, tényleg nagyon dühítő ez a netes vásárlás. Meg a tehetetlenség is, hogy nem lehet érdemben reklamálni.

    Én szoktam neten vásárolni, de ezerszer 'megrágom' hogy kell nekem, érdemes? Kimondottan megbízható helyről veszek, amit nem ismerek, előtte fórumokon megnézem, hogy mit írnak róluk. Eddig még szerencsém volt...

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon sajnálom! Szemét társaság, így ünnepek előtt meg duplán bosszantó. Ne hagyd annyiban! Van (talán még) fogyasztóvédelmi felügyelet, jelentsd náluk!
    Egyszer ágyhuzatot rendeltem neten, hasonlóképpen jártam mint most ti. Sok levelezés, telefonálás után visszautalták a pénzt, de akkor nagy fogadalmat tettem.
    Szeretem én is megtapogatni, körbejárni, átgondolni, de még így is érheti csalódás az embert. Ez a mostani bezártság átka, hogy nem merünk kimozdulni.
    Ne rontsa el a karácsonyi előkészületeidet, próbálj túllépni rajta!

    VálaszTörlés
  3. Csalódások elkerülése végett szoktam több helyen is szétnézni. Összehasonlítom az árakat és a képeket csak utána rendelek, így is előfordul, hogy mást képzeltem és más a valóság, de én csak a kézimunkáimhoz szoktam webáruházból vásárolni. Mivel több mint 10 éve szinte csak így veszem meg a hímezni, kötni, horgolni valóimat, sokszor a túl olcsó ár, vagy drága gondolatokat ébreszt bennem és jobban utána járok.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Vera!
    Én írnék a fogyasztóvédelmi hatóságnak. Most a kormányhivatalok látják el ezt a feladatot. Ez egyszerűen a vásárló megtévesztése, arról nem is beszélve, hogy NINCS ilyen, hogy csak csökkentett áron veszik vissza. Megillet az elállás joga, azt hiszem, ez 14 nap. Ha nem kívánod megtartani, akkor sajnos a saját költségedre kellene visszaküldened, és ha jól tudom, akkor 30 napjuk van a pénzed visszafizetésére. De nem biztos, hogy teljesen képben vagyok.

    VálaszTörlés
  5. Egyébként feldíszítve nem biztos, hogy rosszul néz ki, ki kellene próbálni. Még mindig van lehetőség leszedni, visszacsomagolni.
    Azonban ahhoz a képhez nem sok köze van, amivel hirdetik, ez egyértelmű.

    VálaszTörlés
  6. Különös bejegyzés azzal a kissé havas paddal. Lehet, hogy évek múltán már ez a műfenyős sztori is kellemes emlék lesz.

    VálaszTörlés
  7. Tedd fel a fb-ra a történted, mások nehogy belefussanak.Veletek érzek, érdemes fórumokon tájékozódni, s úgy rendelni. Fiamtól tudom.

    VálaszTörlés
  8. Én néhány éve úgy jártam, hogy hűtő-fűtő mobil klímát rendeltem. Nagyon tündi-bündiek voltak, csak éppen a rendelt árú nem érkezett meg. Pont akkor volt az a borzasztó meleg augusztus. A többszöri írás után, mát ne voltam annyira kedves vevő,- a telefont soha nem vették fel -, majd megírták, hogy az árú megérkezett hozzám, aláírtam, hogy átvettem és ki is fizettem Szerencsémre utólag átvételkor kellett fiztni. Azóta sem érkezett meg, fogalmam sincs ki vette át, és főleg írta alá az én nevemet és fizette ki. Szerintem ilyen balek nem létezik, hisz nem 1-2000 Ft volt.
    Írtam egy olyan levelet, hogy azt nem tették ki az ablakba, még meg is fenyegettem őket, hogy feljelentést teszek rendőrségen, mindenhol.
    Mondanom sem kell, másnap már nem lehetett őket megtalálni a neten.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok.. Utoljára még írtam, nem reagáltak rá, én innen számolva, nem akarok vele foglalkozni, van ép más próblémám, amit meg kell oldanom...

    VálaszTörlés
  10. Ó, nagyon sajnálom, hogy így jártatok. Mi is műfenyőt szeretnénk már jó pár éve venni, de nagyon fontos kritérium nálunk is, hogy élethű legyen, ezért netről nem merjük megrendelni, amiket meg eddig láttunk üzletekben, nem igazán voltak élethűek. Ez a kép nagyon ismerős nekem, szerintem sok weboldal ezzel hirdeti. :-(

    VálaszTörlés