"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. december 9., csütörtök

Bennünket is elért

 Nagy hóesés kezdödött nálunk is..Látszott ahogy az egész országra kiterjedt, Szép, de reméltem nálunk nem fog esni...Gyönyörű... én még sem szeretem...






5 megjegyzés:

  1. Gondoltam rád, hogy vajon esik e már felétek, mert tudom, hogy nem szereted.
    Annyira hószegény már a tél, hogy teljesen elszoktam tőle. Én szeretem, de nem várom. Ha esik jó, ha nem, akkor nem 😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire sikerült feltenni a képet, addigra el is állt, és elolvadt, reggelre egy kis lepel lett, de az sem mindenhol, viszont nagyon szép volt ahogy az ágakon se vizcsepp, se hó, vagy jégcsepp volt de szikrázott.
      való igaz hogy nem szeretem, de tetszik... Hosszú mese lenne, és sokan tán nem is értenék... A fóliák tetejét vertük, sepertük, húztuk... hogy ne szakadjanak be a hó... Volt hogy a két sátort közt majdnem a fólia tetejével egy vonalba mentünk, annyi hó gyűlt össze... Mentettünk mindent...és sajnos nem egy évben... A garázstető és az üvegtetőről nem is beszélve..Sokszor úgy éreztem, ott halok meg, mert az erő is elhagyott... Nagyon nehéz telek vannak mögöttünk...Két óránként kijárni a kazánokat rakni, nappal hamuzni...Nekünk könnyebb az életünk ha nincs hó... Ügye a garázstól a kapuig és a z utcán lévő havat is el kellett söőrni...
      Gyerekkoromba nekünk is volt szánkó...Ráadásul nagy, , azt gondolom, 3 személyes volt, helybe szánkoztunk, mert a dombon laktunk, bár tölünk nem messze volt a kismakár és nagy makár, tele bukkanókkal, (ma utcák, házak vannak ott).Öcsém ült elől, én mögötte és az Ördi, ő egy ki termetű kutya volt...Nem emlékszem, hogy hogy kaptuk a szánkót... soha nem volt ajándék...olyan szegények voltunk...Még a saját gyerekem is szánkozott vele..
      Köszönöm hogy gondoltál rám...

      Törlés
  2. Sejtettem, hogy a fóliák miatt nem vágyott a hó nálatok! Kemény munka van benne, nyilván menteni kell, hogy ne legyen károtok.
    Ölellek, vigyázz magadra! 😘

    VálaszTörlés
  3. Nem terjedt ki az egész országra a hideg és a havazás. Nálunk semmi nem volt. (Igaz, néha időjárásjelentés közben úgy érzem, mintha mi a térképen se lennénk.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 fok van és nyoma sincs a hónak... Szerencsére... mert a pár napba rengeteg eső volt, ez ha hónak jön le, lebénult volna minden..Igy is 1 centi hótól leállnak a buszok is...meg áll az élet.Sokszor megvéd bennünket a Mecsek...

      Törlés